Kolejny sklep, który weźmiemy pod lupę to butik O'LA VOGA. 
Polska marka, materiały naprawdę świetnej jakości. Producent tworzy bardzo klasyczne i uniwersalne rzeczy i przede wszystkim to coś naprawdę innego od reszty internetowych sklepów.  Ale uwaga - butik dla Pań noszących rozmiar nie większy niż  M, niestety osoby o większym rozmiarze nie znajdą nic dla siebie - przynajmniej na dzień dzisiejszy tak jest :(


 

 Kochane czytelniczki,

 Od stycznia 2020 uruchamiam mojego typowo modowego bloga, na którym znajdą się bardziej szczegółowe opisy i zdjęcia ze sklepów internetowych. Zapraszam: https://freakonstyle.blogspot.com/


Beżowy kombinezon z paskiem

Kto mnie zna, ten wie, że kombinezony to moja najbardziej ulubiona część garderoby - od razu jest się ubranym od stóp do głowy, bez zbędnego kombinowania co do siebie pasuje :) Kombinezon O'la Voga ma beżowy kolor, trochę jest to cieplejszy odcień niż na zdjęciu w sklepie. Podstawową różnicą oprócz koloru jest to, że nogawki na dole są luźne, u mnie nogawki to typowe rurki. Mimo to zasługuje by dołączyć do kolekcji moich kombinezonów.



 Skórzane spodnie boyfriend z paskiem

Spodnie identyczne jak na zdjęciu w sklepie, długość 7/8 - polecam raczej dla wysokich dziewczyn, mam 168cm wzrostu i dają trochę efekt skróconych nóg. Świetna, wysoka jakość, bardzo dobrze się noszą. Rozmiar zgodny z podanym na stronie.



Brązowy komplet spodnie + krótka bluza

Najbardziej elegancki komplet, jaki miałam okazję kiedykolwiek założyć :) materiał jest "przedziwny" w pozytywnym tego słowa znaczeniu - śliski, dopasowujący się, elegancki. Wymiary zgodne z rozmiarami na stronie, chociaż dla mnie spodnie mogłyby być ciut większe w biodrach. Kolor w rzeczywistości nieco cieplejszy niż na modelce.



Garnitur Balmain pudrowy róż

Czyli prawdziwy hit nadchodzącej wiosny, zresztą zawsze modny i uniwersalny. Rozchodził się jak świeże bułeczki, chciałam go dopaść w kolorze brudnego różu, niestety było już za późno:( na szczęście co jakiś czas jest ponownie w sprzedaży, więc trzeba polować :)  ten kolor też jest piękny, orzeźwiający. Rozmiary zgodne z wymiarami na stronie, mam na sobie rozmiar M.



Skórzane spodnie ze złotymi lampasami

Kolejne skórzane spodnie, tym razem bardziej dopasowane. Mam na sobie rozmiar M, są trochę za ciasne w biodrach, chociaż producent podał że naciągają się ponad moje wymiary - tutaj niestety minus. Myślałam również, że będą bardziej matowe, ale w zasadzie mi ten błysk nie przeszkadza. Świetnie się je nosi, bardzo ładnie podkreślają nogi, mam wrażenie że dzięki paskom z boku trochę je wydłużają.










Bardzo dziękuję O'la Voga za możliwość wykorzystania zdjęć ze sklepu na blogu.


Brak komentarzy: