Sezon letni w pełni, zatem trzeba pokazać trochę więcej ciała - gładka skóra to marzenie wielu z nas, zwłaszcza kobiet borykających się z bardzo ciemnym owłosieniem i bardziej "obfitym". Do tej grupy należę również ja, zawsze marzył mi się zabieg laserowy i tym samym całkowite pozbycie się niechcianego owłosienia. Niestety, fundusze mi na to nie pozwalają, ale znalazłam domowy sposób, który okazał się moim ratunkiem i bardzo mi pomógł. Przedstawię Wam dwa urządzenia, które różnią się cenowo, natomiast działanie mają identyczne - mam nadzieję, że pomogę Wam w wyborze. Długo się wahałam przed zakupem, bo jednorazowy wydatek na tego typu sprzęt to dla mnie duże obciążenie. Ale już tyle się męczyłam plastrami, depilatorem mechanicznym, gotowaniem past cukrowych (od których porobiłam sobie siniaki), że stwierdziłam, że muszę spróbować jeśli ma mi to pomóc. Mam włosy czarne, jasną karnację, a co najgorsze – włosy potrafiły odrosnąć nawet już na drugi dzień. Niby co to za problem golić się codziennie, ale mam tak mocne i grube włosy, że kończyło się to podrażnieniem i ostatecznie i tak musiałam latać w spodniach. Jakby tego było mało, konsekwencją usuwania owłosienia żyletką czy depilatorem były wrastające włoski i tzw. strawberry legs. Połączenie kuracji laserem IPL oraz szczotkowania ciała o którym pisałam TUTAJ okazało się istnym strzałem w 10 – nogi są gładkie, nie mam już w ogóle problemu z wrastającymi włoskami i krostami. Wstęp już za długi, lecimy do recenzji :)



DEPILATOR PHILIPS LUMEA SC1995 IPL


Link: PHILIPS LUMEA
Cena: od 840 do 1100zł

OD PRODUCENTA:
Delikatna i długotrwała depilacja
Bezbolesna depilacja światłem
Efekt gładkiej skóry nawet do 8 tygodni
Tryb przesunięcia i błysku
Żywotność lampy 5-7 lat (250 tys. błysków)

Urządzenie przystosowane do bezpiecznego i skutecznego korzystania w domu

Urządzenie Philips Lumea wykorzystuje innowacyjną technologię intensywnego światła pulsacyjnego (Intense Pulsed Light, IPL) opartą na technologii wykorzystywanej w profesjonalnych salonach kosmetycznych. Firma Philips dostosowała tę technologię tak, aby można było bezpiecznie i skutecznie korzystać z niej w domu. Firma Philips podjęła ścisłą współpracę z najlepszymi dermatologami, aby opracować przełomowy zestaw do depilacji. Przez ponad 10 lat prowadziliśmy szeroko zakrojone badania konsumenckie z udziałem ponad 2000 ochotników. Urządzenie Philips Lumea kieruje delikatne impulsy światła do cebulek włosów. W rezultacie włosy naturalnie wypadają, a ich odrost zostaje zahamowany. Regularne powtarzanie zabiegu gwarantuje, że skóra pozostanie gładka każdego dnia.

Skuteczność bez wysiłku

Nasze badania kliniczne wykazały znaczne zmniejszenie ilości włosów w ciągu czterech zabiegów wykonywanych co dwa tygodnie — dzięki nim skóra zyskała gładkość. Aby utrzymać te wyniki, wystarczy doraźnie powtarzać zabiegi. Czas między zabiegami może się różnić w zależności od indywidualnego tempa wzrostu włosów. Aby powiększyć, kliknij obraz w galerii u góry strony. Urządzenie Philips Lumea działa skutecznie w przypadku włosów o naturalnych kolorach: ciemny blond, brązowy i czarny. Podobnie jak inne zabiegi wykorzystujące światło, Philips Lumea NIE działa skutecznie na takie kolory włosów, jak rudy, jasny blond, biały/siwy. To urządzenie NIE jest też przeznaczone do usuwania włosów z ciemnej skóry.

Do stosowania na ciele

Urządzenia można bez obaw używać do depilacji obszarów poniżej linii szyi: nóg, pach, okolic bikini, ramion czy brzucha. Duże okienko urządzenia umożliwia szybkie zabiegi na większych obszarach ciała, takich jak nogi.

Delikatny zabieg

Działanie łagodne dla skóry.

Brak elementów podlegających wymianie, brak ukrytych kosztów

Urządzenie Philips Lumea to kompletne rozwiązanie, z którego można korzystać od razu po rozpakowaniu. Warto wspomnieć, że produkt nie wymaga używania wymiennych lamp ani żeli.

Pięć regulowanych ustawień intensywności światła

Urządzenie Philips Lumea oferuje pięć regulowanych ustawień intensywności światła, które zapewniają delikatną, a jednocześnie skuteczną depilację. Prawidłowo przeprowadzone zabiegi IPL z użyciem urządzenia Philips Lumea są bezpieczne i łagodne — można je stosować również na wrażliwej skórze i delikatnych częściach ciała.

Specyfikacja Techniczna
Zasilanie sieciowe 230-240 V 50/60 Hz
Rodzaj depilacji - depilacja światłem
Żywotność lampy - 250000 impulsów świetlnych
Kolor - biały
Dodatkowe funkcje - depilacja pach i bikini, tryb przesunięcia i błysku - automatyczne błyski, wbudowany filtr UV
Wymiary opakowania19 x 26,60 x 12 cm
Waga z opakowaniem 1 kg

Obszary zastosowania
Ramiona
Nogi
Brzuch
Okolice bikini
Pachy


MOJA OPINIA:
Dwa lata temu po długim ciułaniu udało mi się odłożyć na Philipsa, wybrałam model SC1995. Pudełko zawiera instrukcję w kilku językach, w tym polski, zasilacz, ściereczkę do wycierania szybki (po strzelaniu w niezgolone włosy zostaje na lampie osad, który trzeba zetrzeć tą ściereczką; jeśli dokładnie się ogolicie maszynką nic takiego nie będzie miało miejsca) oraz „pistolet” czyli nasz główny obiekt recenzji. Jeśli chodzi o działanie, to na efekty musiałam długo czekać, bo ok. 4 miesiące aż pojawiły się puste placki, natomiast zwolnienie odrastania włosów było już po ok. 4-5 tygodniach. Dla mnie to było jak spełnienie marzeń, 3 dni bez maszynki. Philips bardzo mi się przegrzewał, nie wiem czy tylko mój model tak miał, ale pod koniec depilacji puszczał bardzo piekące światło i trochę bolało. Pewnego dnia (po ok. 1,5 roku NIEREGULARNEGO użytkowania) już się nie włączył (a "podobno" wg producenta żywotność lampy to nawet 7 lat...). Urządzenie nie podlegało gwarancji, więc jedynym rozwiązaniem był zakup jeszcze raz i wydatek rzędu 1000zł. Byłam zła, bo już tak dobrze szło, a padło. Wróciłam do żyletek, ale pewnego dnia buszowania po Aliexpress wpadł mi w oko obiecujący odpowiednik:



DEPILATOR LASER IPL LESCOLTON


Link: LESCOLTON
Cena:
regularna 570, 30 PLN, kupiłam na promocji za 268,05PLN


OD PRODUCENTA:

Tutaj wklejam informacje ogólne( w linku więcej opisów w wersjach obrazkowych):

Napięcie robocze: wejście 100-240V wyjście: 24V 1,5A
Duże okienko naświetlające o powierzchni 3,9 cm² umożliwia depilację każdego miejsca na skórze. W porównaniu z tradycyjnymi metodami depilacji zapewnia wyższą skuteczność i szybsze usuwanie włosów.
Produkt jest wyposażony w czujnik skóry: gdy miga dioda LED na urządzeniu, oznacza to, że po naciśnięciu przycisku będzie emitowane światło IPL
Bezpieczne w użyciu, 0 efektów ubocznych
Zalecana częstotliwość użytkowania
Pierwsze 4 tygodnie: 2 razy w tygodniu
Kolejne 4 tygodnie: raz w tygodniu
Kiedy ilość włosów zacznie maleć lub będą rosły wolniej, używaj depilatora raz w miesiącu, aby utrzymać efekt
Częstotliwość stosowania dostosuj do swojej sytuacji


MOJA OPINIA:

Do zakupu skłoniły mnie recenzje użytkowników oraz to, że mój Philips Lumea – jak pisałam wyżej - pewnego dnia po prostu padł. Lescolton przychodzi elegancko zapakowany (pudełko zamykane na magnes, to bardzo dobry pomysł i dodatkowa ochrona, ponieważ Lumea jest w pudełku bez takiego zabezpieczenia). Ma dwie końcówki - żółtą oraz czerwoną - czerwona do "fotoodmładzania" (jeśli ktoś z Was ma ten laser i stosował go w tym celu - bardzo proszę napiszcie, czy działa), instrukcję w języku angielskim, kabel zasilający, 3 rodzaje wtyczek do gniazda (w zależności od kraju) oraz - co mnie bardzo pozytywnie zaskoczyło -okulary ochronne od światła lasera. Philips nie jest w nie wyposażony (chyba, że coś się zmieniło), a oczy bolą od patrzenia w światło – ja przy stosowaniu Philipsa albo nie patrzyłam albo siedziałam w okularach przeciwsłonecznych :D Lescolton jest prosty w obsłudze - wystarczy podłączyć go do prądu, ustawić moc i przykładać do ciała gdy zielona lampa przestanie migać. Używam go od 9 tygodni raz w tygodniu (czyli użyłam 9x) i w porównaniu do Philipsa wypada zdecydowanie lepiej - włosy rosną wolniej już po ok. 2 tygodniach. Są też większe placki, gdzie włosy nie odrastają, właśnie tego oczekiwałam, efekty są widoczne niemal natychmiast. Kolejnym plusem jest to, że końcówka pistoletu się nie grzeje jak w Lumei, zatem nie ma bólu przy depilacji. Jeszcze odkryłam w lescoltonie dodatkową funkcję - przytrzymując ok. 5 sekund przycisk uruchomienia będzie generował wiązkę światła automatycznie, bez konieczności klikania za każdym razem - muszę przyznać, że jest to spore udogodnienie i usprawnienie w wykonywaniu całego zabiegu:)

Jeżeli nie chcecie kupować na Aliexpress, bo np. nie potraficie, nie macie tam konta, itp. mogę zamówić:)
Znalazłam też link, na którym możecie dokonać zakupu w Polsce: >>KLIK<<
Ta wersja jest rozbudowana, bo ma kilka lamp i co za tym idzie - milion błysków, ale to ten sam model, który kupicie na Aliexpress.


Jeśli chodzi o minusy to w obu przypadkach jest to czasochłonność zabiegu, więc trzeba sobie wygospodarować czas żeby go dokładnie przeprowadzić. Z drugiej strony, w gabinecie kosmetycznym na depilację też musicie poświęcić czas, tylko że tam leżycie, tu trzeba trochę wygibasów porobić:) ale cena za urządzenie i tak jest niższa w porównaniu do serii zabiegów u kosmetyczki. Szybkość efektów jest uzależniona od koloru włosów i skóry - u mnie plusem jest to, że mam bardzo jasną karnację i czarne włosy - na takim połączeniu laser szybciej wypala.



W poniższej tabeli zestawienie: Philips Lumea vs Lescolton:


PHILIPS LUMEA

LESCOLTON

Cena

w zależności od sklepu od 840zł do 1100 zł

Regularna 530 zł, na promocji nawet po 265zł
Dostępność
Polska: w sklepach rtv/agd, przez Internet
Chiny: przez Internet

Łatwość obsługi

bardzo łatwe
bardzo łatwe

Ilość błysków

250 tys.
400 tys.


Widoczne efekty

Po ok. 4-5 tygodniach
Po ok. 2 tygodniach

Wyposażenie
podstawowe
Dodatkowa końcówka do fotoodmładzania, okulary ochronne, trzy rodzaje wtyczek do gniazdka
Podrażnienie po goleniu
brak
brak
Instrukcja obsługi
W kilku językach, w tym polskim – bardzo przejrzyście przedstawiony sposób działania
W języku angielskim
Jak widzicie lepiej w tym zestawieniu wypada chiński kolega Philipsa, natomiast jak wspomniałam wyżej - możliwe, że u mnie działanie jest szybsze, ponieważ już wcześniej wiele zdziałałam z Lumeą. W każdym bądź razie polecam oba lasery, mi bardzo pomogły w walce z owłosieniem.

Mam zamiar używać Lescoltona regularnie, może uda mi się całkowicie pozbyć włosków, aby już nie odrastały - byłoby cudownie. W tym roku nie mam okazji do opalania, więc nie będę robić przerwy do zimy jak to zrobiłam przy Philipsie - będzie aktualizacja za kilka miesięcy jak się mają sprawy:)

AKTUALIZACJA Z 10.12.2019:

Ostatnio w czeluściach internetu odkryłam, że załączona lampa do fotoodmładzania ma wiązki światła, które eliminują popękane naczynka. Póki co zrobiłam 4 serie i muszę przyznać, że boki twarzy już nie są tak rozognione i zaczerwienione - jeśli uda mi się zlikwidować rumień będę niesamowicie zadowolona :) Prawdę powiedziawszy nie za bardzo wierzę, że zdziałam coś na te już pęknięte naczynka, ale jeśli uda mi się złagodzić moją skórę to będzie to mój najlepszy domowy sprzęt ever. Lampa do fotoodmładzania działa również na rozstępy, rozszerzone pory i przebarwienia skóry:) Dostałam też na maila informację od jednej z moich czytelniczek: "Depilatory wykorzystujące do depilacji impulsy świetlne wyposażone są zawsze w lampę błyskową, która emituje promieniowanie UV. Są to zielone, żółte, niebieskie, pomarańczowe i podczerwone wiązki światła. Są one emitowane podczas jednego rozbłysku, ale jedynie światło pomarańczowe, podczerwone i czerwone jest w stanie wniknąć w skórę tak głęboko, by skutecznie zahamować odrost włosa". Zatem lampa do fotoodmładzania depiluje również wrażliwe części ciała - twarz, pachy, bikini.


Powiązane posty: >>Inna funkcja IPL, czyli lampa do fotoodmładzania<<
>>Jak się przygotować do fotodepilacji? IPL krok po kroku<<


Ciekawa jestem czy kiedykolwiek korzystałyście z lasera IPL nie tylko w domu, ale może w salonie kosmetycznym? Jakie są Wasze ulubione sposoby depilacji ciała?

352 komentarze:

  1. Muszę w końcu kupić depilator laserowy! To takie ułatwienie i wygoda szczególnie w okresie letnim, wakacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ja używam raz w tyg laser lascoton - zakupiłam z Chin. Od kwietnia do lipca zauważyłam tylko tyle że wolniej rosną i nic poza tym 😬 moim zdaniem szkoda kasy na to i czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie masz włosy i do tego karnację? U wielu działa świetnie, ale musi być odpowiednie dobranie częstotliwości korzystania z urządzenia . Mam bardzo ciekawą rozpiskę z philipsa, możesz do mnie napisać na maila i Ci prześlę - jest tam pokazany kolor włosów, karnacja a do tego przypisana moc lampy i częstotliwość zastosowań. Przy lescoltonie również tym się posiłkuję i są efekty

      Usuń
    2. a i ja używałam z początku dwa razy w tygodniu - może spróbuj zwiększyć "dawkę"

      Usuń
    3. cześć
      planuję taki zakup dla żony :) Czy również mógłbym prosić o tą rozpiskę z philipsa na mój adres email? mlipinski608@gmail.com
      dziękuję, pozdrawiam

      Usuń
    4. Jasne, podesłałam instrukcję :)

      Usuń
    5. Ja również poproszę. catharanthus93@gmail.com. z góry wielkie dzięki

      Usuń
    6. Ja rowniez porosze tą rozpiske aska_rup@interia.pl. dziekuje

      Usuń
    7. Poszło - proszę sprawdzić maila :)

      Usuń
    8. cześć, jest jeszcze możliwość podesłania na maila rozpiski? monika.ziemba1@gmail.com Z góry dziekuję

      Usuń
    9. Dzięki tej recenzji, właśnie zamówiłam laser Lescolton, czy mogłabym poprosić o rozpiskę? (nikoski1107@gmail.com)

      Usuń
    10. instrukcja z rozpiską wysłana
      ;)

      Usuń
  3. Czy nadal jesteś zadowolona z lasera? Chcę go kupić i jeszcze się zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, teraz mam trochę mniej czasu i robię zabieg raz na dwa/trzy tygodnie, ale na nogach już nie mam ok. 70% włosów i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Czy ja rowniez moge prosic o taka rozpiske wlasnie planuje kupic ipl lescoltona bo juz mam dosc tak czestych depilacji przy tradycyjnych metodach . I dziekuje za recenzje bo to glownie Twoj opis rozwial moje watpliwosci ktory wybrac model.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail baranowska.izabela19@gmail.com

      Usuń
    2. nie ma za co, polecam - zauważysz znaczną poprawę :)instrukcja wysłana

      Usuń
  5. Cześć, czy wiesz jak w laserze Lescolton włączyć tryb automatyczny żeby nie trzeba było za każdym razem klikać ? Wiem że jest taka opcja bo raz przypadkiem mi się włączyła a w instrukcji nie mogę znaleźć informacji na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem ja klikam za każdym razem - jak uda mi się to ustawić dam znać

      Usuń
    2. Mi też przez przypadek udało się włączyć tryb przesunięcia i błysku ale jak nie mam pojęcia :-)

      Usuń
    3. Już wiem już wiem:) trzeba przytrzymać dłużej na tym przycisku do "strzelania" - trzymałam 3 sekundy i potem automatycznie strzelał przy zetknięciu ze skórą

      Usuń
    4. Wystarczy przytrzymać chwilę gózik. Z 5sekund,wtedy boki zaczną migać i będzie automatycznie

      Usuń
  6. witam,
    zakupiłem ów produkt dla żony, mógłbym również prosić o rozpiskę tomasz.brog@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie stosowałam nigdy ale Lumea kojarzę z reklam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam. Recenzja świetnie napisana i bardzo pomocna. Bardzo prosiłabym również o rozpiskę. Adres email :frasie1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny wpis. Również mam prośbę i przesłanie rozpiski.
    dorotabulanda@interia.eu
    Z góry dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpiska wysłana:) w razie pytań jestem do dyspozycji;)

      Usuń
  10. Witam. Też chcę zamówić ten z Ali , a wcześniej nie używałam żadnego. Mogę prosić również o tą rozpiskę? Łatwiej będzie zacząć :) emkamik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. napisz do mnie proszę na paulinak.unique@gmail.com, wysłałam na podanego maila może jest jakiś błąd?

      Usuń
    3. Lescolton jest suuuper. Stosuję od stycznia i efekty są już teraz widoczne. Włosków jest duuużo mniej i rosną wolniej. Dziękuję za pomoc w wyborze :)

      Usuń
    4. Bardzo się cieszę, że udało mi się pomóc :)

      Usuń
    5. Tez moglabym prosic o tą rozpiske? Adres: patrycjam4@o2.pl

      Usuń
  12. Zakupiłam lescolton glownie po przeczytaniu Twojej recenzji, która jest bardzo pomocna. Wcześniej słyszałam o depilacji IPL od koleżanki, jednak ona używa droższego sprzętu (cena podoba do Philips Lumea ). Lescolton przyszedł do mnie w 2 dni! Mam również prośbę do Ciebie czy mogłabym też dostać tę rozpiskę? :) exteernal7@gmail.com pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc w wyborze <3 Instrukcja wysłana :)

      Usuń
    2. Cześć:) a jaka twoja opinia na temat lescolton? też tak dobrze dział?

      Usuń
  13. Czy ja również mogę prosić o instrukcje? Dopiero zaczynam przygodę z Lescoltonem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też bardzo proszę o rozpiskę :)
    adarenazyga@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Również mogłabym prosić o rozpiske. Bardzo długo zastanawiałam się nad kupnem, bo to jednak chiński sprzęt, ale twoja recenzja mnie do tego przekonała.
    berger.karolina1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że recenzja jest pomocna :) skan instrukcji wysłany

      Usuń
  16. Bardzo proszę o rozpiskę. bunnyfieldstore@gmail.com
    Dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, prosiłbym również rozpiskę , chce kupic narzeczonej :)
    danielwylenzek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. instrukcja wysłana:) na pewno ucieszy się z takiego prezentu:)

      Usuń
  18. Właśnie dzisiaj odebrałam paczkę z moim Lescoltonem. Już nie mogę się doczekać kiedy zacznę go testować.
    Czy mogłabym również prosić o rozpiskę na adres: olczak1992@o2.pl
    Dziękuję 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej czy ja mogę też mogę rozpiskę? dborucka@onet.eu 🙏😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja właśnie kupiłam na aliexpressie za 285 zł, dostawa z Polski, przyszedł w dwa dni. Jak narazie jestem po jednej sesji. Zastanawiałam się jak mogę użyć tej czerwonej nakładki do odmładzania, dziękuję za wyjaśnienie do czego służy :) Mam napadowy rumień i rozszerzone naczynka, trochę się boję ale może odważę się zastosować na policzki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam popękane naczynka - stosuję lampę na oczyszczoną i suchą skórę, robię to na poziomie 3. Nie piecze i nie boli choć skóra w dotyku jest trochę cieplejsza. Po zakończeniu nakładam na twarz krem alantan dermoline (łagodzący, do kupienia w aptece za ok. 8 zł). Póki co robiłam to tylko 4 razy, ale twarz w ogóle nie ma rozognionego rumienia. Będę się starać robić regularne sesje i wstawię efekty jak będzie widoczna zmiana :)

      Usuń
    2. Hmm, widzę, że dysponujesz rozpiską, czy mogłabym również prosić? :) ivana1980@o2.pl Z góry dziękuję i pozdrawiam :))

      Usuń
    3. Doszło, dziękuję uprzejmie :) sorki, że jeszcze zawracam Ci głowę, ale wyczytałam też, że masz instruktaż co do czerwonej końcówki. Jeśli to nie problem prosiłabym również na mojego maila;) Pozdrawiam

      Usuń
    4. tzn to raczej taki mój osobisty instruktaż jak ja jej używam, wysłałam taką informację na maila:)

      Usuń
  21. cześć, moglabym prosic o instrukcje ? oraz informacje jak uzywasz czerwonej koncowki ;) Pozdrawiam
    moojeprojekty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam skan i instruktaż co do czerwonej końcówki :)

      Usuń
    2. Również mogłabym prosić? dmowskakatarzyna93@gmail.com

      Usuń
  22. Super recenzja 🙂 Trafiłam na nią wczoraj i dzięki Tobie wreszcie się zdecydowałam i zamówiłam depilator z twojego polecenia. Mam nadzieję, że będę zadowolona 🙂 Czy mogłabym również prosić o rozpiskę? To moje pierwsze zderzenie z tym produktem i chciałabym użyć go odpowiednio. Będę bardzo wdzięczna!
    kowalska.m91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam instrukcję, w razie pytań w miarę możliwości służę pomocą :)

      Usuń
    2. Witam właśnie czytam twoja recenzje z obsługą i działaniem lasera co do philipsa philipsa teraz znak zapytania i wybieram produkt który zareklamowała dzięki wielkie za pomoc i proszę o wysłanie instrukcji podpowiedzi itp na email mleoniuk@o2.pl bo męża gdzieś zablokowało konto dzięki z góry pozdrawiam i napisze jak działa

      Usuń
    3. Instrukcja wysłana, podesłałam też linki na temat pierwszych kroków z IPL oraz użytkowania czerwonej końcówki - wszystko znajduje się na moim blogu, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę IPL :)

      Usuń
  23. Hej, bardzo proszę o rozpisķę 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie na paulinak.unique@gmail.com lub podaj swojego maila tutaj:)

      Usuń
  24. Cześć. Jak wyżej, mogę prosić o rozpiskę na mail mkli1987@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  25. Hey ... Ile razy stosujecie czerwony na twarz ..to znaczy jaka czestotliwosc ? Super streszczenie dopiero z niego dowiedzialam sie tego co szukalam .. Dziekuje serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  26. hej kochana, cieszę się, że mój wpis jest pomocny:) ja używam czerwonej lampy raz w tygodniu na poziomie 1 lub 2, po 3 strzały na stronę twarzy. Robię to oczywiście na oczyszczonej i suchej skórze. Po zabiegu twarz nie piecvze, jest natomiast lekko ciepła

    OdpowiedzUsuń
  27. witam, czy tez mogłabym prosić o rozpiskę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, jasne:) podaj mi proszę maila lub napisz do mnie: paulinak.unique@gmail.com

      Usuń
  28. Witam czy mogę prosić o rozpiskę na depilator z allii i lumea, dużo się zastanawiam ale cena ma znaczenue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne podeślę - proszę podać swój adres mailowy lub napisać do mnie na paulinak.unique@gmail.com

      Usuń
  29. Hej czy moge prosic orozpiske i aktualny link do Lescolton ? kociara.paulina@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze pytanko o cło płaciłas cos ? ;)

      Usuń
    2. wysłałam instrukcję - jest też możliwa wysyłka z Polski, w aukcji podanej na blogu jest taka możliwość i dojdzie w 3 dni :)

      Usuń
  30. Hej skan instrukcji podeślę jutro, bo nie mam teraz dostępu do laptopa. Link do lescoltona jest pod zdjęciem nie otwiera się? W takim razie też podeślę na maila z instrukcją.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć :-) Mam pytanie. Czy depilacja Lescoltonem polega na zwyczajnym przesuwaniu okienka lasera po ciele bez konieczności celowania w cebulki włosów? Jaka jest mniej więcej powierzchnia okienka depilatora? Pytam, ponieważ koleżanka pożyczyła mi kiedyś taki depilator, ale model sprzed kilku lat i było to bardzo mozolne zadanie, ponieważ trzeba było wcelować dokładnie w cebulkę włosa. Zabieg prawie niewykonalny niestety.
    I druga prośba. Czy mogłabym również poprosić na maila rozpiskę do depilacji :-)
    madzia.cz26@interia.pl
    A na marginesie super wpis :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję <3 <3 <3

      Usuń
    2. Hm zaintrygowałaś mnie tym pytaniem, bo żeby ciężko było wypalić cebulki włosów, to włosy musiałyby Ci rosnąć co - powiedzmy - 5 cm i na wydepilowanej nodze rzeczywiście ciężko byłoby trafić. Zabieg przeprowadzam przesuwając urządzenie po wybranej partii ciała miejsce w miejsce, lescolton ma możliwość automatycznego wyzwalania wiązki światła, więc ja przeprowadzam całą depilację oglądając tv, nie trzeba nawet patrzeć, robi się to "tak po prostu" i szybko leci czas:) okienko ma ok 1x4cm

      Usuń
  32. Recenzja bardzo fajna, natomiast sugeruję zamienić słowo "laser" na "IPL", bo laserem to nie jest.
    Też bym prosiła o instrukcję: olciag666@gmail.com
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to laser IPL i używam tego połączenia świadomie - chodzi Ci pewnie o to że nie usuwa tak szybko i na stałe włosów jak Light Sheer, jednak tworzy wiązkę światła, zatem jest też laserem:) instrukcja poszła ;)

      Usuń
    2. IPL nie tworzy wiązki światła. Światło IPL jest rozbieżne, niekoherentne; w przypadku lasera jest odwrotnie. Poza tym światło IPL jest polichromatyczne, laser jest monochromatyczny. Więc IPL to nie laser.

      Usuń
  33. Ja też poproszę 🙂
    martynastrzelczyk156@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie dostałam na urodziny :) poproszę rozpiskę, bo włosy mam ciemne i grube, a karnacje ciemna.. radiokebab@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam. Super artykul. Dzięki niemu kupiłem żonie Lescoltona. Bardzo proszę o wysłanie rozpiski. Pozdrawiam toszka00@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo pomocne porównanie, które rozwiało wiele wątpliwości! Z tego powodu równiez proszę o instrukcję na maila: ffpaulina@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo pomocna recenzja! Od niedawna również jestem posiadaczką lescoltona. Chciałabym prosić
    o rozpiskę do depilacji i instruktaż dotyczący czerwonej końcówki:) Z góry dziękuję
    i pozdrawiam :) sprinter_1989@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Czy mogę prosić o tą rozpiskę. Właśnie pomogłaś dokonać decyzji jaki laser kupować, bo już nie mogę wytrzymać z tymi maszynkami i depilatorem, który odsłużył swoje lata. Mój mail: yulkaankieta@gmail.com
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  39. Zainspirowana porównawczą recenzją zdecydowałam się na zakup IPL z Chin, byłabym wdzięczna za instrukcje użytku, o której była wyżej mowa na mail: r.kosiewicz@student.uw.edu.pl dziękuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Znalazłam lescoltona na allegro, ale zastanawiam się czy nie natknę się na jakąś podróbkę:/ co myślicie o takim zakupie na allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może ktoś się wypowie, ja kupiłam z linku podanego w poście - zawsze możesz wybrać opcję wysyłki z Polski :)

      Usuń
  41. Poproszę o instrukcje magda140291@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Mogłabym prosić o instrukcję obsługi do lescoltona? Z góry serdecznie dziękuję :)
    m.nowosad21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak się sprawdza po takim czasie stosowania ?

    OdpowiedzUsuń
  44. hej przestałam go używać w grudniu bo testuję samoopalacze, ale nie mam ok. 70% włosów:) wznowię kurację za ok. miesiąc. Pierwsze efekty są zauważalne szybciej niż przy philipsie. I więcej udało mi się osiągnąć - philips dał mi jakieś 30% nieodrastających włosków. Możliwe, że wynik byłby lepszy, ale padł i test zakończony został fiaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam. Poproszę o instrukcję do Lescoltona, z góry dziękuję :) evita8@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Witaj. Bardzo proszę o instrukcję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, napisz do mnie na adres mailowy paulinak.unque@gmail.com lub podaj swojego maila tutaj :)

      Usuń
  47. Bardzo proszę o instrukcję. SzanujZwierzeta7@interia.pl. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo proszę o instrukcję bo właśnie się wyposażyłam:) z góry dziękuję, koleiiina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. instrukcja wysłana :) zapraszam również do najnowszego posta, w którym opisuję działanie załączonej lampy do fotoodmładzania

      Usuń
  49. Cześć! Świetny i bardzo pomocny artykuł. Mogę również prosić o instrukcje? Dziś kupiłam ten z alieexpres. Jeżeli to nie problem to wyślij proszę instrukcje na malgorzatagwizdala.office@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, miło mi :) zapraszam też do najnowszego wpisu na temat załączonej lampy do fotoodmładzania skóry

      instrukcja wysłana ;)

      Usuń
  50. Dziękuje bardzo za artykuł, skusiłam się także na zakup po długich wahaniach. Jeśli to nie problem także proszę o instrukcję kasbak@vp.pl. Z góry dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam kupiłem dla narzeczonej, mógłbym prosić o rozpiskę? :) mateuszj1991@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam. Proszę o rozpiskę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, proszę podać adres mailowy lub napisać do mnie na paulinak.unique@gmail.com :)

      Usuń
    2. newgalaxy662@gmail.com :)

      Usuń
  53. Witam bardzo proszę o instrukcje, rozpiskę...kingakornas1@gmail.com. Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo pomogła mi ta recenzja,bo obawiałam się czy taki produkt jest bezpieczny... brałam pod uwagę Remington ale ten artykuł mnie przekonać, że nie ma co przepłacać. Dziękuję i jeśli można to też poproszę o rozpiskę.

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepraszam zapomniałam podać maila

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj. Własnie trafilam na Twoją recenzję. Bilam sie z myslami nad Lescoltonem od miesiaca. I teraz zamierzam kupic. Czy tez moge prosic o rozpiskę? vanya@wp.pl. z gory dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  57. Witaj 😊 Mam już mojego lescoltona przez trzy miesiące. Zabieg robiłam przez pierwszy miesiąc regularnie co 3-5 dni. Teraz robię zgodnie z instrukcją raz na tydzień, ale efektów zero :( mam przeciętną karnację i przeciętne włosy i zaczynam już się poddawać :/ Może poproszę o rozpiskę to może znajdę w niej jakąś wskazówkę... aniharaz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w jaki sposób przygotowujesz skórę do zabiegu? Depilujesz maszynką/depilatorem mechanicznym/plastrami? Zapoznaj się z moim wpisem: https://be-uniqueone.blogspot.com/2020/03/jak-sie-przygotowac-do-fotodepilacji.html
      Być może usuwasz włoski z cebulkami i laser nie ma czego wypalić.

      Maila z instrukcją już wysyłam

      Usuń
  58. Witam,proszę o rozpiskę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Proszę o instrukcję makchm87@gmail.com
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Cześć. Własnie trafilam na Twoją recenzję. Nad zakupem Lescoltona zastanawiałam się od 2 miesięcy i dobrze, że się w końcu zdecydowałam bo efekty pewnie było by widać latem przyszłego roku. Proszę o instrukcję cyganeczka1986-20@wp.pl.
    Dziękuję i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. moge prosic o instrukcje? :) misiaku25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam. Mogę prosić o instrukcję oraz
    zalecenia co do czerwonej końcówki? 24mariusz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, instrukcja oraz link do posta dotyczącego użytkowania czerwonej końcówki wysłany :)

      Usuń
  63. Witam, czy ja również mogę prosić o instrukcję, z góry dziękuję
    magdap_1984_21@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. super artykuł, skłonił mnie do kupna lescoltona. Wcześniej przymierzałam się do brauna silk pro, ale był trochę za drogi. Dzięki Tobie zamawiam lescoltona z ali :)
    mogę również prosić o rozpiskę? mój mail to : naporia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam, czy też mogę prosić o instrukcję na maila:namanowska@gmail.com ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Dziś mi przyszedł Lescolton i tu trafiłam. Dzięki wielkie za fajną opinię i przetłumaczenie instrukcji ;) Tylko jeszcze strach po depilatorze został. Czy cokolwiek boli? 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, że strach po depilatorze mechanicznym - też stosowałam te pęsety i nie chciałabym nigdy nawet wspomnieniami do tego wracać:) Nie ma obaw - dosłownie nic a nic nie boli, zatem śmiało rozpocznij kurację ;)

      Usuń
  67. Witam. Też mam ten depilator,ale z instrukcji nie mogę wywnioskować. Która końcówka jest do depilacji nóg, czerwona czy żółta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółta, czerwoną zrobisz depilację delikatnych miejsc oraz możesz wykonać zabieg fotoodmładzania. Więcej informacji znajdziesz na moim blogu, szukaj po etykiecie "ipl"

      Usuń
  68. Proszę o instrukcję😊
    I pytanie, gdy skończą się te cyfry na wyświetlaczu to laser przestanie działać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, ja nie mam lescoltona z wyświetlaczem, możesz mi podesłać model i sprawdzę. Ja kupiłam z linku podanego na blogu

      Usuń
    2. proszę o maila i prześlę instrukcję:)

      Usuń
  69. Właśnie zamówiłam depilator z Ali, nigdy nie próbowałam mam nadzieję że będę zDowolona, czy też mogłabym prosić rozpiske? Maciejekanna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zadowolona będziesz na pewno, trzeba tylko być cierpliwym a na efekty nie trzeba będzie długo czekać:) instrukcja wysłana

      Usuń
  70. Zamówiłam ten tańszy depilator, dzięki tej recenzji. Można prosić o rozpiskę i instrukcje :) palka200404@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wysłałam instrukcję:) na pewno nie będziesz żałować :)

      Usuń
  71. Też bym poprosiła o rozpiske 🤗 dominika.nowakowskax@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy twgo chińskiego mozna stosować na inne części ciała niż tylko nogi? Mam na myśli wąsik, bikini, pachy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) czerwona końcówka depiluje delikatne partie ciała bez bólu i podrażnień

      Usuń
    2. Właśnie był kurier z depilatorem :). Czy również mogę prosić o instrukcję? Mój mail agul_a5@o2.pl. dziękuję

      Usuń
    3. instrukcja wysłana :) miłego użytkowania:)

      Usuń
  73. czy mogę prosić też rozpiskę/instrukcję na filoger@vp.pl? Chciałam zbierać na Philipsa, bo miałam dużo wątpliwości, czy zaryzykować kupno urządzenia mniej znanego producenta, ale mnie też przekonałaś :D rozważam teraz tylko czy z allegro czy z alli (bp z tego ostatniego nigdy nie korzystałam, a nie bardzo chciałabym czekać na dostawę do wakacji :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz na Ali dostawę z Polski i dostaniesz go w 3 dni 😊 popołudniu będę miała dostęp do laptopa i podeślę rozpiskę 🥰

      Usuń
  74. Również poproszę rozpiskę na adres kfsreniawski@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Witam, chciałabym kupić Lescolton jest teraz T009 i T009i czy czymś się różnią? Chyba tylko ilością impulsów. Mam ciemne włoski odrastają szybko w szczególności na brodzie. Po Twojej recenzji chyba się skuszę. Mogę prosić rozpiskę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej jeśli chodzi o różnice w modelach to nie powiem który jest lepszy - jeśli chcesz ten którymmam ja, to link jest w treści :) dziś popołudniu usiądę do laptopa i podeślę rozpiskę

      Usuń
    2. proszę o maila żebym mogła wysłać lub napisz do mnie na paulinak.unique@gmail.com

      Usuń
  76. Witam ja również poprosze o rozpiske wopistek5@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. poproszę i ja rozpiskę szczególnie z czerwoną końcówką;-) zielak3@op.pl z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozpiska wysłana, w mailu wysłałam również link do posta na temat czerwonej końcówki - jeśli potrzeba więcej informacji na temat lescoltona wystarczy wpisać w wyszukiwarce bloga "lescolton" lub "ipl" ;)

      Usuń
  78. Cześć :) Planuje zakup Lescolton, czy i jak mogłabym prosić o przesłanie rozpiski z Phillipsa? natttt11.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Witam , mogę również prosić o rozpiskę na maila ? Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń