Postanowiłam spontanicznie napisać dla Was ten post, pierwotnie miałam robić aktualizację w wątku: >>RECENZJA LASERÓW IPL: PHILIPS LUMEA VS LESCOLTON << , ale stwierdziłam, że wprowadzane tam modyfikacje nie będą miały sensu dla tych z Was, które już ten post przeczytały i nie znalazły tam odpowiedzi na pytanie jak przygotować się do tego zabiegu. Zatem zapraszam do lektury.


#CZY WYKONANIE ZABIEGU MA SENS?

Zdziwicie się pewnie, bo w tym pierwszym punkcie oczekiwałyście zapewne pierwszego kroku w procesie depilacji IPL. Ale czy na pewno się do niego kwalifikujesz? Wybrałaś już model, przeczytałaś mnóstwo recenzji i masz już jasno wybrany cel - zakup lasera IPL. Zanim to jednak zrobisz sprawdź, czy ta wiązka światła w ogóle zadziała na Twój rodzaj owłosienia - idealne połączenie to jasna karnacja i ciemne włosy. Jeśli masz wątpliwości napisz do mnie na maila, a ja wyślę Ci pomocną tabelkę. Sprawdzisz w niej czy zakup sprzętu pozwoli Ci cieszyć się wolnością od depilacji czy kompletnie "nie zdziała cudów" - unikniesz w razie niekwalifikowania się do zabiegu rozczarowania. Zapoznaj się też z przeciwwskazaniami do używania IPL, o których wspomniałam w poście >>Inne funkcje IPL, czyli lampa do fotoodmładzania<<


#PRZYGOTUJ ODPOWIEDNIO CIAŁO - USUŃ WŁOSY

Zanim będziesz wykonywać cały zabieg, wydepiluj włosy. Jeśli będzie to maszynka zrób wcześniej peeling, bardziej polecam jednak >>szczotkowanie ciała<<. Alternatywą dla wrażliwej skóry będą kremy czy pianki do depilacji. NIE UŻYWAJ DEPILATORA MECHANICZNEGO, WOSKU I PLASTRÓW. Usuniesz wówczas cebulki włosów i co będziesz osłabiać wiązką światła? Wiele dziewczyn twierdzi, że IPL na nie nie działa, choć "się kwalifikują". Zapytane o depilację skóry przed zabiegiem wymieniają depilator lub plastry. Zatem macie odpowiedź.


#PRZYGOTUJ MIEJSCE WYKONANIA ZABIEGU
Zanim przystąpisz do działania wybierz miejsce, gdzie będzie Ci wygodnie i sprawnie szło. Przede wszystkim musisz mieć dostęp do kontaktu, bo urządzenie będzie przez cały czas podłączone do zasilania. Nie zrobisz też tego w 5 minut, więc wybierz kanapę lub łóżko, żeby robiąc np. tył łydek czy ud wygodnie się rozłożyć. Ja wykonując zabieg oglądam tv i czas upływa mi szybko - w >>Lescoltonie<< jest funkcja automatycznego włączenia urządzenia i nie muszę za każdym razem klikać tylko po prostu przesuwam lampę po wybranej partii ciała. Zobacz w instrukcji czy wybrany przez Ciebie model ma podobne udogodnienia. A może w ogóle nie potrzebuje zasilania tylko się ładuje? Wtedy masz jeszcze większą możliwość doboru miejsca.


#USTAW URZĄDZENIE
Teraz ustaw urządzenie. Wybierz moc odpowiednią dla koloru skóry i włosów. Inna będzie też moc dla poszczególnych partii ciała. Dla mnie nogi to poziom 5, ale pachy to 2. Jeśli nie wiesz jak to zrobić daj znać w komentarzu lub napisz na mojego maila: paulinak.unique@gmail.com - mam skan świetnej rozpiski Philipsa, którą chętnie się podzielę:)


#DZIAŁAJ:)

Już jesteś gotowa do działania:) Chroń wzrok zakładając specjalne okulary. Jeśli nie zostały załączone do urządzenia nie patrz w wiązkę lasera. Pamiętaj o regularności i bądź cierpliwa. Pierwsze efekty będą zauważalne po ok 6-8 tygodniach. 



Ponownie odsyłam Was do recenzji IPL: PHILIPS LUMEA VS LESCOLTON 
W komentarzach ciągle pojawiają się wypowiedzi innych użytkujących, możecie się dowiedzieć stamtąd również o fotoodmładzającej czerwonej lampie IPL - zapraszam:)

I oczywiście życzę samych szybkich i zadowalających efektów stosowania i cieszenia się z gładkiej skóry❤

10 komentarzy:

  1. Witam, czy mogłabym prosić jeszcze o skan rozpiski Philipsa co do ustawiania urządzenia w zależności od partii ciała, dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój e-mail: magdap_1984_21@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam :) P. S. Super blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, mogłabym prosicoprosić rozpiskę? Ada.m51@wp.pl
    Głównie chciałam pozbyć się włosków z ud, których nigdy nie golilam bo włoski są bardzo jasne, widać je w sumie tylko gdy słońce zaświeci i odbija się od nich. Karnację mam taką średnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. instrukcja wysłana - pamiętaj, że przed wykonaniem zabiegu musisz włoski wydepilować.


      Teraz doczytałam, że są bardzo jasne - z rozpiski wynika, że zabieg nie da żadnego efektu :(

      Usuń
  5. Witam, czy mogłabym prosić o wysłanie tabelki, która pomoże zdecydować czy w ogóle kwalifikuję się do depilacji IPL ora zo rozpiskę Philipsa? Mój mail: m_liszewska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Kupilem depilator dla zony. Mozna prosic o rozpiskę na email. abasikus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Ja również poproszę o rozpiskę. Mój meil: kin.wojcik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń