Witajcie,


W tym po艣cie poka偶e Wam m贸j niezb臋dnik kosmetyczny za mniej ni偶 100 z艂:) S膮 to moi faworyci je艣li chodzi o makija偶 na co dzie艅.



Alantan dermoline, lekki krem

Odkry艂am go przez przypadek, zmaga艂am si臋 z wra偶liw膮 sk贸r膮 i poleci艂a mi go Pani w aptece. Pewnego dnia u偶y艂am go pod podk艂ad i okaza艂 si臋 strza艂em w 10:) Podk艂ad na艂o偶ony na krem Alantan nie warzy si臋, idealnie stapia si臋 ze sk贸r膮 i po prostu wygl膮da 艣wietnie. Je艣li chodzi o sam krem to ma lekk膮 konsystencj臋, na艂o偶ony na twarz zostawia warstw臋 nawil偶aj膮c膮, nie jest on jednak t艂usty, wi臋c nie ma obaw 偶e sk贸ra b臋dzie si臋 Wam 艣wieci膰.
Kupuj臋 TUTAJ za 7,50z艂.



Podk艂ad L'Oreal Paris Infallible 24H-Matte Podk艂ad Matuj膮cy  

Ilo艣ci przerobionych przeze mnie podk艂ad贸w chyba nie jestem w stanie zliczy膰... Dla mnie najwa偶niejsze jest przede wszystkim: dobre krycie, matowe wyko艅czenie oraz aby kolor dobrze pasowa艂 i si臋 nie utlenia艂. W ko艅cu uda艂o mi si臋 znale藕膰 podk艂ad, kt贸ry zawiera wszystkie te cechy. Podk艂ad Infallible ma lekk膮, troch臋 lej膮c膮 konsystencj臋, 艣wietnie si臋 nim pracuje zar贸wno g膮beczk膮 jak i p臋dzlem. Dobrze wtapia si臋 w sk贸r臋, nie podkre艣la por贸w i suchych sk贸rek. Mam go w odcieniu 11 Vanilla.
Dostaniecie go TUTAJ za ok. 25 z艂 - stacjonarnie jest nawet 2x dro偶szy, wi臋c polecam Wam zakupy przez Internet.








Brak komentarzy: