W tym poście będą aktualizacje sukienek na tzw. "wielkie wyjścia" - jeśli poszukujecie czegoś wyjątkowego, to bardzo zachęcam aby zajrzeć do sklepu Illuminate. Wybór jest ogromny, na pewno znajdziecie coś dla siebie.


 

 Kochane czytelniczki,

 Od stycznia 2020 uruchamiam mojego typowo modowego bloga, na którym znajdą się bardziej szczegółowe opisy i zdjęcia ze sklepów internetowych. Zapraszam: https://freakonstyle.blogspot.com/


Sukienka Shine 

Macie czasem tak, że coś spodoba się Wam tak bardzo, że choćby nie wiem co to musicie to mieć? :) Tak miałam z tą sukienką - i naprawdę było warto. Sukienka ma drobinki brokatu (?) przepięknie się mieni, po prostu cudo. Jest bardzo elegancka i zwiewna. Rozcięcie na nogę to do dodatkowy efekt "wow". Sugerowałam się wymiarami podanymi na stronie i trafiłam idealnie


Sukienka Agnes

Sukienka ma piękny kolor, fason będzie idealny dla długonogich dziewczyn - ta długość nieco je skraca. Ja mam 168 cm wzrostu i myślę, że wyższe dziewczyny będą się w niej prezentowały lepiej. Wymiary sukienki zgodne z podanymi na stronie sklepu.









Bardzo dziękuję Illuminate za możliwość wykorzystania zdjęć ze sklepu na blogu.

Brak komentarzy: