Witajcie,

Dzisiaj kolejna recenzja, tym razem będzie to korektor od MUR Concealer&Define. Korektor o pojemności 4ml zamknięty jest w szklanym opakowaniu ze złotą nakrętką. Ja posiadam kolor najjaśniejszy - C1. Kupiłam go, gdyż spotykałam się z wieloma pozytywnymi opiniami, jest nawet porównywalny do korektora Tarte Shape. Chciałam się przekonać czy to prawda.



Od Producenta:
Korektor od Makeup Revolution to niezwykle lekki, płynny produkt, który bardzo dobrze kryje i niweluje wszelkie niedoskonałości skóry. Z Makeup Revolution Concealer pozbędziesz się przebarwień, drobnych ranek, naczynek, jak również cieni pod oczami. Doskonale nadaje się do zdjęć i filmów, daje świetny matowy efekt, który utrzymuje się na twarzy przez wiele godzin. Co ważne, Conceal & Define bardzo dobrze współpracuje z innymi kosmetykami, łatwo się z nimi łączy i nie ściera się podczas nakładania np. pudru czy bronzera. Jego wodna konsystencja sprawia, iż masz kontrolę nad kryciem - możesz sprawić, iż będzie ono lekkie, jak i znaczące poprzez kolejne warstwy korektora.Makeup Revolution - korektor do długotrwałego makijażu
W trakcie nakładania korektor nie wchodzi w zmarszczki mimiczne i nie waży się, co daje efekt równomiernego rozprowadzenia i koloru twarzy. Dzięki wygodnemu aplikatorowi nie potrzebujesz dodatkowego pędzla, aby nałożyć korektor na twarz. Co równie ważne, Makeup Revolution Concealer nie zatyka porów i pozwala skórze na swobodne oddychanie.


Moja opinia:

Producent duużo o nim opowiada, więc w swojej recenzji będę po kolei analizować czy to co napisał jest prawdą. Korektor przy aplikacji jest lekki i płynny, w bardzo ładnym jasnym kolorze - MUR naprawdę się postarał i kolorystyka korektorów jest tak szeroka, że chyba każdy znajdzie coś dla siebie.Po aplikacji trochę zastyga do matu, odważyłam się go dołożyć na policzku, gdzie miałam "niespodziankę" i faktycznie świetnie wszystko zakrywa, nie ściera się i można go warstwować. Moim zdaniem nie sprawdza się on niestety już tak dobrze pod oczy - tam wygląda ciężko, wchodzi w zmarszczki mimiczne i po kilku godzinach jest bardzo widoczny. Korektor idealnie współgra z bronzerami, pudrem, nie ściera się. Nałożony trzyma się cały dzień, stosuję go również na "wielkie wyjścia" i wytrzymał mi najdłużej na twarzy 18h, więc myślę że jest naprawdę godny pochwały. Zgadzam się również z tym, że nie zatyka porów.

Podsumowując - korektor jest świetny, za taką cenę nie spodziewałam się tak dobrego krycia. Jedyny minus jest taki, że ciężko wygląda pod oczami. Niemniej jednak jak najbardziej będę go używać, zwłaszcza że dzięki jasnemu odcieniowi daje świetny efekt rozświetlenia skóry. Kupicie go TUTAJ za ok. 25 zł.


Ja nadal szukam dobrego korektora pod oczy. Macie może coś godnego polecenia?

Brak komentarzy: