Hej:)



Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić nowością w mojej paletkowej kolekcji,a mianowicie z paletą Makeup Revolution PRO HD


Paletkę dorwałam  TUTAJ
Gdy tylko zobaczyłam zestawienie kolorystyczne w palecie od razu się zakochałam <3 długo szukałam bazowych matowych kolorów i w końcu się udało. Znajdziecie tu odcienie od beży, po róże, fuksje, brązy, po odcienie bordowego i czerwieni.
Zatem dla każdego coś miłego:) Można wyczarować nią makijaże od delikatnych, dziennych po wieczorowe. Pigmentacja jest mocna, wystarczy nałożyć niewielką ilość na pędzelek, cienie doskonale się blendują. Przy makijażu trochę mi się osypywały, co dla mnie nie jest problemem, bo zawsze najpierw maluję oczy, a dopiero potem nakładam na twarz podkład. Gdy stosujecie odwrotną metodę pamiętajcie o zabezpieczeniu podkładu, żeby nie zniszczyć całego makijażu twarzy.






Posiadacie ją w swojej kolekcji? Dajcie znać w komentarzach jak Wam się sprawdza :)

Brak komentarzy: