Witajcie,


Odpoczniemy sobie od modowych postów, dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję, mianowicie powiemy sobie o bardzo przydatnym kosmetyku, który odkryłam stosunkowo nie dawno - w porównaniu z tym od kiedy jest dostępny na rynku - chodzi o utrwalacz do makijażu Golden Rose Makeup Fixing Spray



OD PRODUCENTA:

Płyn o delikatnej formule, który utrzymuje makijaż na swoim miejscu przez cały dzień. Dzięki zastosowaniu funkcjonalnego dozownika równomiernie pokrywa twarz. Produkt szybko zasycha scalając nałożone warstwy make-upu, co daje nieskazitelny efekt. Świetnie nada się na wieczorowe wyjścia, sprawiając, że nie będziesz musiała wychodzić z przyjęcia, aby "przypudrować nosek". Lekka formuła nie zapycha porów i nie wysusza skóry, więc jest idealna dla każdego typu cery. Duże opakowanie i wydajność spray'u powoduje, że kosmetyk starcza na bardzo długo.

Cechy i właściwości Golden Rose Fixing Spray spray utrwalający makijaż
  • doskonale utrwala makijaż, nawet wieczorowy
  • wygodny w aplikacji
  • jest przystosowany do każdego typu cery
  • wydajny
  • z poręcznym dozownikiem

pojemnść: 120ml



MOJA OPINIA:
Przyznam szczerze, ze bardzo sceptycznie podchodzę do wynalazków kosmetycznych, zwłaszcza, że borykam się z wrażliwą cerą i czasem wyskoczy mi jakaś niespodzianka. Zaufałam marce Golden Rose, bo po 1. jest tania, po 2. do tej pory zawiodłam się tylko na ich podkładach, więc w porównaniu do innych kosmetycznych marek mam do nich duże zaufanie. Fixer kupiłam za niecałe 19 zł tutaj : KLIK.
Na wstępie zaznaczę, że nie lubię pudrów oraz efektu płaskiego matu na twarzy. Dlatego najczęściej wybieram podkłady matujące, żeby już po puder nie sięgać. Fixer Wam makijażu nie zmatowi, mam wrażenie, że go nawet - może nie rozświetla, ale na pewno odświeża - mi się ten efekt podoba i tym się sugerowałam przy zakupie, natomiast widziałam opinie, że dla niektórych stosujących to minus. Atomizer się nie zacina, wydaje z siebie niewielką mgiełkę, dzięki czemu możecie sobie dozować ilość psiknięć i makijaż nie będzie się rozmywał. Jak pisałam we wstępie, mam wrażliwą twarz oraz łatwo mi ją "zapchać", na szczęście po zużyciu prawie 3 butelek mogę śmiało powiedzieć, że nic takiego nie ma miejsca. Bałam się efektu ściągnięcia twarzy po zmyciu makijażu, natomiast taki dyskomfort nie występuje. Odnosząc się juz bezpośrednio do słów Producenta - zgadzam się z każdym ze stwierdzeń w 100%, jest bardzo wydajny, wygodny w aplikacji i w pełni spelnia swoje zadanie utrwalacza makeupu.






Macie jakieś doświadczenia ze stosowania tego produktu od Golden Rose? A może Wam nie przypadł do gustu? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

2 komentarze:

  1. Nie używałam tego produktu, trochę się obawiam takich "fixerów", bo pierwszy, jakiego użyłam, lata temu, strasznie podrażnił mi skórę.

    Ale chętnie używam mgiełek, które utrwalają makijaż (używam głównie mineralnego) i one naprawdę dodają trwałości i jakości makijażowi. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o nich wiele dobrego, muszę wypróbować - który dokładnie polecasz? :)

      Usuń