Kolejnym butikiem internetowym jaki weźmiemy pod lupę będzie SoItalian.pl
Teraz pojawiło się mnóstwo nowości, ja mam troszkę starszą kolekcję bo z grudnia, ale również będę robić aktualizację więc proszę o cierpliwość i oczywiście zapraszam do śledzenia na bieżąco :)


UWAGA:

Polecam zarejestrowanie się do programu TIPLI i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie

 

 Kochane czytelniczki,

 Od stycznia 2020 uruchamiam mojego typowo modowego bloga, na którym znajdą się bardziej szczegółowe opisy i zdjęcia ze sklepów internetowych. Zapraszam: https://freakonstyle.blogspot.com/

Satynowa bluzka biała

Bluzeczka jest przepiękna, świetnie się układa. Delikatny satynowy materiał, nic nie prześwituje. Wymiary w rzeczywistości  zgodne z podanymi przez Producenta. Z tą bluzką nawet zwykła stylizacja nabierze szyku, świetna będzie jako baza.


Sukienka MONNA z frędzlami 


Sukienka ma lejącą górę z zakładanym dekoltem, bardzo ładnie się układa; dół z frędzlami jest sztywny - ja mam  szerokie biodra i trochę mi ogranicza ruchy. W tańcu świetnie się te frędzle rozkładają, w ruchu sukienka wygląda naprawdę efektownie :)  Wymiary sukienki są zgodne z opisem podanym na stronie sklepu.


Sukienka GLAMOURIOUS


Kolejna sukienka którą musiałam mieć:) Koronkowy "ogon" sukienki dodaje jej bardzo dużo elegancji. Jest ona dość elastyczna, bardzo ładnie dopasowuje się do ciała.


Sukienka VISIT red

Bardzo elegancka sukienka w mojej ulubionej czerwieni ❣ miły w dotyku materiał,  dla mnie w pasie sukienka okazała się trochę za szeroka, radzę sobie nosząc w talii pasek:)


Kombinezon CAPRI 

Uwielbiam biel. I uwielbiam koronki, co już pewnie dało się zauważyć:) dlatego też gdy zobaczyłam to połączenie musiałam mieć ten kombinezon. Ma trochę za duży dekolt, będę musiała zszyć. Poza tym jest po prostu przepiękny i na tym koniec recenzji 😃



Bardzo dziękuję SoItalian.pl za możliwość wykorzystania zdjęć ze sklepu na blogu.


2 komentarze:

  1. Super, podawanie dokładnych nazw ułatwia znalezienie na stronie. Myślałaś może żeby każdą z rzeczy podlinkować? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety trochę za późno zrobiłam posta i rzeczy są niedostępne - nie chciałam robić odnośników do rzeczy, których już nie ma na stanie. Będę się strać robić aktualizację na bieżąco i już będą podlinkowane :)

      Usuń