Mam dla Was to, co lubicie najbardziej - świeżą recenzję kosmetyczną :) Pod lupę weźmiemy produkt naszej rodzimej marki Eveline, a będzie to balsam z 5-cioma drogocennymi olejkami: róża, kukui, marula, makadamia i argan - >> Botanic Expert - ultraodżywczy olejek w balsamie <<


OD PRODUCENTA:

Skóra sucha, która pozbawiona jest jędrności, może być poważnym problemem, ponieważ wymaga odpowiedniej pielęgnacji i właściwego nawilżenia. Seria BOTANIC EXPERT jest przeznaczona dla skóry wymagającej, dla której najlepszym rozwiązaniem będzie sięgnięcie po najbardziej drogocenne dary roślinne.

JAK DZIAŁA BOTANIC EXPERT ULTRAODŻYWCZY OLEJEK W BALSAMIE?

ULTRAODŻYWCZY OLEJEK W BALSAMIE to połączenie pięciu drogocennych olejków, które doskonale nawilżają oraz ujędrniają strukturę skóry suchej. Olejek z płatków róży damasceńskiej jest źródłem witaminy C, karotenu, licznych witamin z grupy B i witaminę K. Olejek ten ma silne właściwości regenerujące i odżywiające. Olejek makadamia odżywia i regeneruje naskórek, rozjaśnia blizny i przebarwiania. Doskonale sprawdza się w przypadku skóry ekstremalnie wysuszonej. Olejek arganowy jest bogaty w kwasy tłuszczowe i witaminę E. Doskonale sprawdza się w przypadku cery suchej, szorstkiej, z przebarwieniami i bliznami. Olejek arganowy wzmacnia komórki w skórze i zapobiega powstawaniu blizn. Olejek marula ma silne właściwości antyoksydacyjne, zawiera duże ilości kwasów tłuszczowych, doskonale nawilża naskórek. Olejek ten działa również regenerująco i poprawia elastyczność skóry, ochraniając ją przed rozkładem kolagenu. Olejek kukui wygładza i zmiękcza zrogowaciałą skórę, poprawia działanie warstwy lipidowej skóry, ochraniając ją przed nadmierną utratą wody. Połączenie tych olejków zostało wzbogacone technologią Hyaluron 4D™, która dba o dogłębne nawilżenie skóry i sprawia, że jest dużo bardziej elastyczna.

• 5 drogocennych olejków połączonych w jednej skutecznej formule.

• Intensywna regeneracja i wygładzenie nawet do 48 h.

• Piękny i zdrowy koloryt skór.

• Dogłębne nawilżenie i kompleksowa regeneracja skóry.

ULTRAODŻYWCZY OLEJEK W BALSAMIE przeznaczony jest dla kobiet w każdym wieku. Sprawia, że ekstremalnie sucha skóra, która pozbawiona jest jędrności, staje się bardziej elastyczna i doskonale nawilżona.

MOJA OPINIA:

Moja pielęgnacja w okresie ciąży skupia się głównie na dogłębnym nawilżeniu skóry, bo to zapewni jej elastyczność i dzięki temu można trochę zapobiec rozstępom. Oczywiście osobiście uważam, że jest to sprawa całkowicie indywidualna, natomiast o skórę w tym czasie na pewno warto dbać. W ostatnim poście o >>maśle shea<< pisałam Wam o dobroczynnych właściwościach na skórę. Lubię sobie jednak od niego raz na jakiś czas odpocząć, bo nierafinowane drażni mój nos, zaś rafinowane nie ma żadnego zapachu, a że kobieta lubi pachnieć to sięgnęłam po balsam od Eveline. Wybór padł na wersję z olejkami. Dlaczego? Ze względu właśnie na olejki w składzie, które mają właściwości ujędrniające, regenerujące, nawilżające i wzmacniające naszą skórę - dla mnie brzmiało to jak "kosmetyk-ideał" na okres ciąży. 

Robię dla Was recenzję po praktycznie zużyciu całego opakowania, zostały w nim już naprawdę resztki. Zaczniemy od tego co widać - szata graficzna złotego opakowania na pewno zwróci Waszą uwagę. Ogromny plus za dozownik w postaci pompki - nie miałam wcześniej w swoich kosmetycznych zasobach balsamu z takim dozownikiem, świetnie ułatwia on nabranie produktu i jest to rozwiązanie bardzo ekonomiczne - nie wylejecie na dłoń za dużo produktu, więc i zużycie jest mniejsze. Opakowanie zawiera 350ml balsamu, więc sporo - mi opakowanie wystarczyło na 8 miesięcy ciąży, jak już wspomniałam nie stosowałam go codziennie, a średnio dwa razy w tygodniu. Wystarcza więc na bardzo długo. Przejdźmy do zawartości - balsam ma przepiękny zapach, od razu wyczuwalne są olejki. Samego działania nawilżenia i uelastycznienia skóry nie jestem w stanie przypisać temu produktowi, bo nie stosowałam go przez dłuższy okres solo, pozostałe dni było to shea. Do plusów mogę zaliczyć: duże ekonomiczne opakowanie, niską cenę, opakowanie z dozownikiem, piękny zapach, szybkie wchłanianie, brak pozostawienia tłustego filmu na skórze, długo utrzymujący się zapach na skórze, szybka regeneracja naskórka na przesuszonych kolanach i łokciach. Za 350ml zapłacicie ok. 11,99zł, ja zaopatruję się tutaj >>KLIK<<.

Jakie balsamy należą do Waszych ulubionych? 

Brak komentarzy: