Witajcie,


Za oknem pochmurnie i szaro a ja przychodzę do Was z mocą kolorów palety Makeup Revolution 196 Colour Spectrum. Gdy tylko ją zobaczyłam od razu wiedziałam, że będzie moja :)





Paletka zawiera aż 196 cieni: matowych, satynowych, błyszczących; od jasnych bazowych, przez róże, zielenie, odcienie czerwieni, błękity, fiolety, szafiry... po głęboką czerń. Chyba każdy znajdzie coś dla siebie:)








Pigmentacja palety jest niesamowita, cienie cudownie się blendują i nie osypują się. Dla mnie ideał <3

Paletę kupiłam TUTAJ za 95zł. Za taką cenę mamy 196 wysokiej jakości cieni, więc myślę, że cena nie jest zawrotnie wysoka :) 

Poniżej przykładowe zdjęcia makijażu wykonanego właśnie tą paletką z granatowym akcentem na dolnej powiece. Powiem szczerze, że przy robieniu makijażu naprawdę ciężko się zdecydować którego koloru użyć :D






A Wy macie tą paletę w swojej kolekcji? Podzielcie się zdjęciem makijażu z jej wykorzystaniem w komentarzu:)

Brak komentarzy: