Witajcie po dłuższej przerwie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją podkładu, tym razem będzie to Revlon Colorstay do cery mieszanej i tłustej.



Od producenta:

Revlon ColorStay Makeup for Combination/Oily Skin 24Hrs to wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.
Występuje w dużej gamie kolorystycznej. Nowa formuła Revlon ColorStay zapewniająca 24 - godzinną trwałość. 



Moja opinia:

Podkład kupiłam po przeczytaniu wielu pozytywnych opinii na jego temat. Cena w Internecie też nie jest straszna bo kupiłam go za 22zł TUTAJ (stacjonarnie widziałam go po 60 zł, więc o wiele taniej). Mam go w kolorze 150 buff, jest to bardzo jasny i neutralny beż, myślę że większość z Was nie powinna mieć problemu z doborem koloru podkładu, na szczęście Revlon pomyślał o bladolicych :)
Pierwszy problem pojawił się przy aplikacji - nie mam pojęcia dlaczego, ale podkład bardzo warzył mi się na skórze, aplikacja to była katorga - musiałam go kilka razy zmyć i dopiero zastosowanie bardziej tłustego kremu pozwoliło na aplikację podkładu żeby w miarę ładnie wyglądał na skórze. Niestety taki sposób aplikacji ma jedną podstawową wadę - podkład nie jest już za bardzo trwały, szybko się wyświeca i schodzi zwłaszcza z płatków nosa, zatem nie ma mowy o 24-godzinnej trwałości podkładu. Pod koniec dnia pory są widoczne, więc niestety kolejna teza producenta nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Podkład ma wyczuwalny alkoholowy zapach, więc czasem zdarzają się po nim niespodzianki na skórze w postaci wyprysków (jest on dosyć ciężki).
Jedyny plus to obecność filtra SPF 6.

Niestety nie polubiliśmy się z Revlonem na tyle,by mógł zagościć na stałe w mojej kosmetyczce:) A Wy jakie macie doświadczenia z tym podkładem? Dajcie znać w komentarzach⬇



Brak komentarzy: