Witajcie,


Dzisiaj lekki, przyjemny i bardzo błyszczący post :) Właśnie otrzymałam przesyłkę od ICONIC z dwoma rozświetlaczami - różowym Ine Rose  oraz złotym Shine.


Rozświetlacze zamknięte są w szklanych buteleczkach z pipetą, przez co prezentują się bardzo elegancko i profesjonalnie. Mają konsystencję dość gęstego płynu, próbowałam różnych aplikacji, ale najlepiej wklepywać go opuszkami palców. W produkcie zawarte są drobinki roziskrzające, ale chyba nie jest to brokat, a jeśli tak to bardzo, bardzo drobny. Nadają piękny efekt mokrego policzka, ale można również dokładać by uzyskać mocno widoczną taflę- jestem zwolenniczką mocnej tafli więc dla mnie to ogromny plus.


Współpracuje z każdym podkładem i pudrem transparentnym. Nie wałkuje się , nie roluje nie zbija w grudki. Swoją trwałość i nasycenie koloru utrzymuje od nałożenia do zmycia a drobinki nie migrują po twarzy. Trzyma się świetnie nawet na cerach tłustych i mieszanych. Nie zauważyłam by zapychał pory , podrażniał czy też przesuszał skórę. Łatwo się go zmywa i przede wszystkim daje piękny i widoczny efekt końcowy.
Swatche:




Moim zdaniem warto w niego zainwestować, choć wydatek jest faktycznie dosyć spory. Ja kupiłam tutaj klik.

Brak komentarzy: