W tym poście będę umieszczać sukienki ze strony STONE SKIRTS, jest to sklep z sukienkami wykonanymi z bardzo wysokich gatunków materiałów, na bieżąco szyte - gorąco zachęcam do zapoznania się z ofertą sklepu. Moim zdaniem sukienki chociaż są minimalistyczne, bez zdobień i brokatów, to można je świetnie podrasować dodatkami - w tej kwestii możecie szaleć do woli :)

 

 Kochane czytelniczki,

 Od stycznia 2020 uruchamiam mojego typowo modowego bloga, na którym znajdą się bardziej szczegółowe opisy i zdjęcia ze sklepów internetowych. Zapraszam: https://freakonstyle.blogspot.com/



SUKIENKA HEIDI

Na pierwszy rzut moja ulubiona sukienka z tego sklepu i moja ulubiona sukienka z propozycji na lato. Dostępne różne kolory, ja wybrałam piękny brudny róż. Materiał świetny - lekki, zwiewny układa się idealnie. Mam na sobie rozmiar S, z tabeli wychodziła mi XS - warto napisać do sklepu o pomoc w doborze, ja tak zrobiłam (przy moich biodrach wiedziałam, że xs to nie będzie trafny wybór) - Panie ze sklepu mi pomogły, dlatego zachęcam do pytań w razie wątpliwości, obsługa klienta jest naprawdę świetna.



SUKIENKI ARIS


Już chyba gdzieś wspomniałam, że jak mi się coś spodoba, to biorę kilka sztuk :) Ten model bardzo przypadł mi do gustu, świetnie prezentuje się z sandałkami i minimalistyczną biżuterią. Kolory identyczne jak na zdjęciach w sklepie. Mam na sobie rozmiary S i sukienki są oversizowe.



SUKIENKA AMORET

Kolejna propozycja, tym razem sukienka niby prosta, ale jednak coś się dzieje :) Mogłam wziąć rozmiar mniejszą, mam na sobie M (myślałam, że nie zmieszczę się w biodrach i biuście - tutaj odsyłam do kontaktu z obsługą klienta, to było moje pierwsze zamówienie i przy tej sukience niestety tego nie zrobiłam). 



Brak komentarzy: