https://www.aliexpress.com/item/Artificial-Wool-Fur-Sheepskin-Hairy-Faux-Plain-Fluffy-Soft-Pillowcase-Washable-Pillow-Case-without-core-45x45cm/32938177956.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.6.2c473c00YmWE1a


Witajcie :)

Tutaj będę dokładnie opisywać akcesoria do domu, do wyposażenia wnętrz, itp., każdą rzecz Wam podlinkuję żeby ułatwić odnalezienie przedmiotu. Post co jakiś czas zostanie zaktualizowany, dzięki czemu wszystko znajdziecie w jednym miejscu.



ZAPRASZAM NA GRUPĘ NA FACEBOOKU: https://www.facebook.com/groups/2918707311702262/



UWAGA:Polecam zarejestrowanie się do programu TIPLI i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie



SZTUCZNE TULIPANY

Link: klik
Cena: 45,89 PLN za 31 sztuk

Mam wzory White oraz Rose Purple, jeśli chodzi o te drugie myślałam że będą bardziej fioletowe ale ten róż w zasadzie też prezentuje się pięknie. Tulipany wyglądają jak żywe, za każdym razem gdy ktoś do mnie przychodzi daje się nabrać:) w wazonie  widzicie przezroczyste kulki - również kupione na Aliexpress tutaj KLIK (7 PLN za 2000szt.).


POSZEWKI NA PODUSZKI "FLUFFY"
https://tc.tradetracker.net/?c=17098&m=12&a=329347&u=%2Fitem%2FSolid-Soft-Plush-Faux-Fur-Wholesale-Decorative-Cushion-Cover-Throw-Pillows-For-Sofa-Car-Chair-Hotel%2F32752552229.html%3Fspm%3Da2g0s.9042311.0.0.27424c4d9oHZac
https://tc.tradetracker.net/?c=17098&m=12&a=329347&u=%2Fitem%2FSolid-Soft-Plush-Faux-Fur-Wholesale-Decorative-Cushion-Cover-Throw-Pillows-For-Sofa-Car-Chair-Hotel%2F32752552229.html%3Fspm%3Da2g0s.9042311.0.0.27424c4d9oHZac
Link: klik
Cena: 14,21 PLN

Zamówiłam po 2 sztuki obu kolorów, poszewki są świetne - widziałam takie w castoramie po 45 zł i na szczęście wstrzymałam się z zakupem i sprawdziłam dostępność na Ali. Macie mnóstwo kolorów do wyboru, ja sobie jeszcze domówię jakieś żywsze kolory i uzupełnię w przyszłości wpis o zdjęcia :)

  
NAPIS "HOME"

Link: klik
Cena: kupowałam na promocji, która często się pojawia za 27,14 PLN

Napis przyszedł do mnie złamany w literze m, co na szczęście udało mi się uratować klejem na gorąco. Pozytywnym zaskoczeniem było to, że jest dość duży, spodziewałam się mniejszego rozmiaru.
 

POSZEWKA NA PODUSZKĘ Z GRUBEJ TKANINY
Link: klik
Cena: 13,89PLN

Zamówiłam kolor D, mój jest  bardziej zielony niż babyblue, to typowa mięta. Ale jestem zadowolona, chociaż spodziewałam się innego odcienia. Poszewka jest wykonana z grubej i porządnej tkaniny, świetnie się ją pierze - nie mechaci się,  nie kurczy. Na aukcji mnóstwo innych kolorów, już mam w koszyku dwa kolejne zestawy kolorystyczne, więc jak przyjdzie zamówienie to podzielę się zdjęciami :)

AKTUALIZACJA: kolejne kolory:




DREWNIANE SZKATUŁKI

Link: serce, prostokąt
Cena: serce 8 PLN, prostokąt 14,89 PLN

Uwielbiam czyste "surowe" drewno i szukałam szkatułek na biżuterię w takim stylu. Pudełko prostokątne dodatkowo ozdobiłam rustykalną taśmą, również z Aliexpress:  klik  (za dwa metry takiej taśmy zapłacicie 7,34 PLN mnóstwo wzorów do wyboru)


Brak komentarzy: