Witajcie,


Wpadłam na pomysł, aby utworzyć na blogu stały kącik MODA, gdzie będę pokazywać ubrania z internetowych sklepów- jak wyglądają na zdjęciach i jak prezentują się w rzeczywistości. Musicie mi wybaczyć że są to zdjęcia w lustrze, niestety póki co zastanawiam się nad dobrym aparatem i statywem (jeśli możecie mi coś polecić to napiszcie do mnie proszę).

Posty będą co jakiś czas aktualizowane, będziecie mieć więc przegląd asortymentu w postach oznaczonych nazwą sklepu - myślę, że tak będzie najłatwiej odnaleźć to czego szukacie.

Zaczynamy dzisiaj od VUBU, bo rzeczy z tego sklepu mam najwięcej w szafie. Szczerze polecam zakupy w tym sklepie, ceny są bardzo przystępne, a ubrania dobre jakościowo.

 

 Kochane czytelniczki,

 Od stycznia 2020 uruchamiam mojego typowo modowego bloga, na którym znajdą się bardziej szczegółowe opisy i zdjęcia ze sklepów internetowych. Zapraszam: https://freakonstyle.blogspot.com/





ORAZ
Bluzeczki są piękne, świetnie prezentują się do zwykłych jeansów, jak i eleganckiej spódnicy. Materiał dość sztywny, ale dzięki temu świetnie się układają. Gorąco polecam, zwłaszcza w takiej cenie.



Oprócz małej czarnej chciałam mieć w swojej szafie klasyczną czerwoną sukienkę- zdecydowałam się na prosty krój od vubu. Na modelce nie widać tych zakładek z przodu, co możecie zauważyć na moim zdjęciu. Sukienka jest z takiego "zasłonowego" materiału, jest sztywna - gdyby nie te zakładki, nie zrobiłby nam talii. Że względu na biodra wzięłam M i w nich jest dobra, a w talii za szeroka - ewentualnie będę nosić do niej pasek.



Moja ulubiona sukienka od vubu, trochę różni się od zdjęcia na modelce i myślałam, że materiał też będzie inny. Okazał się nawet lepszy - sukienka fantastycznie przylega do ciała podkreślając figurę, w ogóle się nie mnie, idealna do pracy gdy rano nie ma czasu na prasowanie ;)



DOPASOWANA SUKIENKA W KOLORZE SZAREGO MELANŻU
Sukienka ma całkiem inny kolor niż na modelce w sklepie, spodobała mi się ta stalowa szarość a przyszedł inny odcień. Myślałam że materiał będzie bardziej dzianinowy, a jest cienki (spokojnie, nie prześwituje). Mam rozmiar M.



SUKIENKA Z KOŁNIERZEM W PEPITKĘ
Śmiało  bierzcie swój rozmiar, sukienka jest elastyczna i świetnie się dopasowuje. Wiązanie w pasie pięknie podkreśla talię. Ma kieszonki po bokach, trochę poszerza biodra.





BLUZKA W PANTERKĘ Z WYCIĘCIAMI NA RAMIONACH

Trochę kolorystycznie różni się od tej na modelce, ale poza tym wszystko zgodne  z opisem i tabelą rozmiarów. Materiał sztuczny, ale przewiewny - poliester. Bluzka ma zapinany chocker na guzik. Ładnie się układa, choć dla mnie osobiście dekolt jest zbyt głęboki.



Sukienka z bardzo przyjemnego materiału, świetnie podkreśla figurę. Zgodna z opisem i tabelą rozmiarów.




Na zdjęciu sklepu trochę inny dół, chociaż wydaje mi się, że to tylko kwestia prześwietlenia zdjęcia z modelką. No i moja nie jest ecru, tylko snieżnobiała. Sukienka z grubego i porządnego materiału, wzięłam M, bo z tabeli wynikało, że do eski nie zmieściłabym się w biodrach, ale przedobrzyłam i jest niestety za duża.




Materiał sztywny i mnący, kolor trochę odbiega od zdjęcia w sklepie. Spodenki są wiązane w pasie, dodatkowo mają gumkę - mam rozmiar S i do dużej M spokojnie się rozciągną. Do eleganckich stylizacji średnio się nadają, raczej do noszenia na co dzień.




Sukienka identyczna jak na zdjęciu w sklepie, nie ma się do czego przyczepić :) śmiało sugerujcie się rozmiarem z tabeli.



Zakup tej koszuli to dla mnie strzał w dziesiątkę, jest wykonana ze świetnego materiału, bardzo ładnie dopasowuje się do sylwetki. Różnice? W sklepie bluzka ma szare listki i gałązki, u mnie brązowe. Cena w innych butikach ok. 119 zł, ja zapłaciłam 45zł, więc... :)



Sukienka z poliestru, przepraszam, że taka wymięta, ale akurat żelazko mi padło, a chciałam Wam ją pokazać :) ma tiulowe podszycie dołu, układa się świetnie. Widziałam je w innych sklepach nawet po ok. 170 zł, ja ją kupiłam na promocji za 69 zł - stówka w kieszeni :)



Płaszczyk taki sam jak na zdjęciu w sklepie, niestety kupiłam za mały rozmiar i jest trochę ciasny, będę musiała zwrócić. Bardzo ciepły materiał, idealny na wiosenną i jesienną aurę.




  BORDOWO-GRAFITOWA WYSZCZUPLAJĄCA SUKIENKA
Bordowe wstawki w sukience różnią się od koloru przedstawionego na modelce, choć tutaj znowu jest zapewne kwestia prześwietlenia sklepowego zdjęcia. Sukienka z grubszego materiału, bardzo fajnie się nosi, przylega ściśle do ciała. Rozmiar zgodny z tabelą.



Sukienka ma trochę inny odcień w rzeczywistości niż na zdjęciu, ale i tak prezentuje się super. Osobiście przeszkadzają mi trochę te taśmy materiału przy rękawach, przerobię ją obcinając taśmy i przyszyję guziki.



Kolejna wyszczuplająca, tym razem biało granatowa - u mnie ten kolor ciemno wyszedł bo niestety zdjęcia robiłam wieczorem i tego koloru zdjęcie nie odzwierciedla. Sukienka zgodna z tabelką rozmiarów producenta.





CIEMNOZIELONA SUKIENKA Z KOŁNIERZYKIEM ZAPINANA NA BOKU
W tej sukience podstawową różnicą jest kolor guzików- na zdjęciu jest to takie "przyjemne" złoto, w rzeczywistości to miedziany odcień, nie za bardzo przypadł mi do gustu. Materiał też wyobrażałam sobie nieco inaczej, tymczasem jest dość sztywny i mnący. Radzę brać rozmiar większą niż się nosi.



Spodenki z grubego materiału, nie spodziewałam się tak wysokiej jakości. Są elastyczne, świetnie się dopasowują. Sugerowałam się tabelą rozmiarów i wszystko się zgadza. Zapinane z boku na kryty zamek.



Podstawową różnicą która od razu rzuca się w oczy to inne i gęstsze rozmieszczenie róż na sukience. Materiał cienki, poliester. Radzę brać rozmiar większą niż się nosi.



 Zdjęcie robione wieczorem, trochę nie odzwierciedla koloru - jest identyczny jak na modelce. Marszczenia na sukience są bardziej gęste, co niestety pogrubia:) materiał bardzo przyjemny w dotyku, świetnie się nosi.



Tak mi się spodobała bordowa, że skusiłam się na chabrową  - wszystko  tak jak napisałam wyżej, ALE (co ciekawe) mam ją  w tym samym rozmiarze co bordową, a jest zdecydowanie krótsza i bardziej obcisła, nie wiem skąd ta różnica. Sukienka jest elastyczna, więc nie odsyłam.



Kombinezon identyczny jak na zdjęciu w sklepie, materiał  to poliester, przez co kombinezon jest trochę mnący. Wymiary zgodne z tabelą 



Chyba moje największe rozczarowanie jeśli chodzi o sukienki z Vubu - materiał się w ogóle nie układa, zwłaszcza góra sukienki, kolor siateczki jest całkiem inny. No i to wykończenie rękawów koronką  - same zobaczcie różnicę... Sukienka jest elastyczna, wymiary zgodne z tabelą rozmiarów.



Płaszczyk z przyjemnego flauszu, w rzeczywistości ma ładniejszy kolor niż na zdjęciu, jestem pozytywnie zaskoczona. Świetnie skrojony, lekko taliowany, zapinany na jeden zatrzask. Nie posiada podszewki, ale jest ciepły.



Po otworzeniu paczki bardzo rozczarowałam się kolorem - na stronie sklepu wpada bardziej w niebieski, u mnie to typowa, zgaszona mięta. Po przymierzeniu okazało się, że nie jest tak źle i negatywne nastawienie mi przeszło :) Kombinezon świetnie się układa. Wymiary zgodne z tabelą podaną w opisie. UWAGA: materiał mocno mnący (100% poliester).



SZARA MELANŻOWA SUKIENKA Z ROZCIĘCIEM
Sukienka jest szara, ale zdecydowanie nie jest to szary melaż. Moja sukienka jak widać zdecydowanie różni się kolorem od sukienki na modelce w sklepie. Poza tym krój na szczęście ten sam, można ją sobie dowolnie ułożyć w zależności jak ją zwiążemy. Materiał lekki i zwiewny, idealny na lato - trochę "dresowy".



Materiał sztywny i gęsty, ale świetnie się nosi. Idealna do pracy w biurze. Mam jeszcze wersję baby blue oraz pudrowy róż, uzupełnię za niedługo wpis o te kolory. Rozmiar zgodny z wymiarami podanymi na stronie, Łatwo się ją zakłada - z tyłu posiada niemal przez całą długość zamek błyskawiczny



Tak... to co widzicie na mnie i na modelce to ta sama bomberka. Mam mieszane uczucia - z jednej strony wzór totalnie nie przypomina tego ze strony Vubu, z drugiej strony w zasadzie nie jest taki zły, materiał też bardzo porządny i świetnie się nosi. Sugerowałam się wymiarami z tabelki i bomberka jest na mnie za duża- polecam brać mniejszy rozmiar.



Bluzka ma piękny haft na rękawach, jest bawełniana. Niestety, jest niewykończona - materiał się nieestetycznie wywija , muszę obszyć dół bluzki, rękawy i dekolt u krawcowej. Mam na sobie rozmiar xs i jak widać jest na mnie luźna, więc radzę brać rozmiar mniejszą.



OVERSIZE SWETER - NARZUTKA Z NIEŚMIERTELNIKIEM 
Uwielbiam te swetry od vubu, mam jeszcze czarną wersję - wkrótce uzupełnię wpis o zdjęcia. Bardzo ciepłe, miłe w dotyku. Mimo wielu prań nie mechacą się, nie rozciągają, nie tracą koloru. Bardzo polecam.




Materiał typowo koszulowy, mnący. Ale bluzka prezentuje się bardzo ładnie, idealna na cieplejsze dni. W opisie bluzka biała, a jest jasnoszara, choć na zdjęciu tego nie widać. Mam rozmiar S i cieszę się, że nie wzięłam M bo byłaby za duża. Zatem w tym przypadku nie sugerujcie się wymiarami z tabelki, tylko bierzcie rozmiar jaki nosicie na co dzień.



Sukienka bardzo ładnie się układa, ale dekolt jest wyżej zaszyty niż na zdjęciu w sklepie. Można to z łatwością rozpruć, bo jest to kilka nici w jednym miejscu. Mam 167 cm wzrostu, wzięłam rozmiar S175 i jest idealnie wzdłuż i wszerz:)



Bluzka z tego samego materiału (co biała czyli) szara wyżej - koszulowa, na rękawach siateczka. I wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że siateczka jest zielonkawa, co trochę psuje cały efekt. Ale do pracy w biurze jest idealna, lekka, przewiewna i przez kokardę prezentuje się elegancko.


Serdecznie dziękuję firmie Vubu za możliwość wykorzystania zdjęć na moim blogu 

26 komentarzy:

  1. Niestety jeśli chodzi o firmę Vubu to nie polecam, jak wiele innych osób zamawiałam tam i od kilku miesięcy czekam na zwrot pieniędzy, bezskutecznie.Jeśli zamierzasz zwrócić te ubrania to lepiej sprzedaj je komuś,Vubu nie zwróci Ci pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam negatywne opinie, też miałam sytuację upominania się o swoje pieniądze gdy opłaciłam zamówienie z góry, ale udało się mailowo wszystko wyjaśnić. Na szczęście już jest ok, nie miałam większych przykrych doświdczeń.

      Usuń
  2. Tak, jeśli chodzi o zamawianie na vubu to jedynie za pobraniem. Sama czekałam kilka miesięcy na zwrot i nauczyłam się nie wybierać jako formy płatności przelewu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie polecam. Ja zamawiałam od nich raz, ale moja siostra kilka razy, czekała na towar miesiąc, a potem na zwrot pieniędzy około dwóch. Musiałam dopiero wysyłać pisma, żeby łaskawie zwrócili jej pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas oczekiwania jest długi przez wprowadzenie tzw. "przedsprzedaży" - ja ostatnio dostałam paczkę na drugi dzień, trzeba sprawdzać co mają na stanie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Tak i w przystępnej cenie:) tylko trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo mają ostatnio baaardzo długą realizację zamówień. I ze swojej strony polecam wybierać płatność za pobraniem

      Usuń
  5. Mi również sporo rzeczy się tutaj podoba. Z bluzek to najbardziej ta w panterkę, z wycięciami na ramionach. Do spódniczki, spodni, jak kto chce. Właśnie dlatego lubię bluzki, ponieważ różnie je można zestawiać. Ciekawy też wybór jest na https://mybaze.com/pl/bluzki-damskie . Ja na te bardziej eleganckie stawiam, mam już dwie upatrzone.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam pytanie techniczne. Czy te rzeczy nie są przypadkiem z Ali, dlatego tak długo idą? Kilka rzeczy z Twojego postu mam w koszyku i jeśli mam czekać miesiąc na przesyłkę od Vubu to wolę jednak na tą z Chin bezpośrednio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ali kupuję non stop, ale szczerze mówiąc nie trafiłam na żadną aukcję z podobnymi rzeczami, które oferuje vubu. Jeśli miałabyś takie linki podeślij, chętnie sprawdzę. Natomiast rzeczy, które kupuję na aliexpress jakościowo są słabsze (na moim drugim instagramie @freakon_style będę wkrótce dodawać filmiki ze zbliżeniem na materiał z vubu, zapraszam do zaglądania, zabieram się za to już w weekend).
      Z Chin dostaję poliester, który lubię, bo nie muszę go prasować:) a vubu to sukienki z grubej bawełny, które piorę po kilkadziesiąt razy i nic się nie dzieje. Oczywiście kupowałam na vubu na początku, w latach ich "świetności" i widzę, że ten poliester i u nich się od pewnego czasu pojawia i na przestrzeni lat jakość leci w dół. Szkoda, bo moim zdaniem był to jedyny sklep, który oprócz niskich cen zapewniał najwyższą jakość.

      Gdybyś miała linki z ali z rzeczami z vubu, podeślij proszę na maila paulinak.uniqueone@gmail.com, chętnie zrobię czytelniczkom taki test jakości i porównania

      Usuń
    2. nie wszystkie rzeczy idą miesiąc z vubu, najczęściej na te z tzw. przedsprzedaży trzeba tyle czekać. W koszyku jest możliwość sprawdzenia czzasu oczekiwania na paczkę, ja jak zamawiam te dostępne, to paczki mam w ok.2-3 dni u siebie. Najdłużej czekałam 13 dni, bo o mnie... zapomnieli

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedź, podeślę link tutaj, bo mam tylko jeden aktualnie. Myślałam o tej koszuli, podobną masz w poście: 35,74 zł 42%OFF | 2019 nowa letnia moda tunika kobiety bluzka koszule z długim rękawem Tie Bow szyfonowa golfem formalne kobiety białe czarne koszule 0599 30
      https://a.aliexpress.com/_UKb0b
      Ale jeśli mówisz że to nie to samo to ci wierzę. Może po prostu fason jest podobny. Ja mam tylko flauszowy płaszcz od nich, więc nie mogę się wypowiedzieć :) ale nie ukrywam, zachęciłaś mnie do zakupów u nich. Dzięki!

      Usuń
    4. link mi się niestety nie otwiera:( natomiast możliwe, że sprzedawcy coś wypatrzą u nas i to szyją - ostatnio co chwilę pojawiają mi się na ali zdjęcia z firm: varlesca, ila shop czy so italian. Aktualnie robię tu mały porządek i przenoszę wszystkie recenzje modowe na bloga https://freakonstyle.blogspot.com/. Tam będę mocno skupiać się na ocenie danego produktu. Natomiast zainspirowana m.in. Twoim wpisem postanowiłam na moim modowym instagramie @freakon_style pokazywać z bliska materiał. Myślę, że będzie to spore ułatwienie jeśli chodzi o zakupy i ewentualną konfrontację z ubraniami vubu vs aliexpress.

      PS. pamiętaj żeby zamówić za pobraniem, ja tak robię:)

      Usuń
    5. zrobiłam wyszukiwanie po grafice i wyskoczyło mi kilka bluzek i sukienek, nawet modelka ta sama (czyli zdjęcia z vubu). Widziałam też zdjęcia realne i np. mam jedną bluzkę ale po komentarzach na Ali widzę, że moja kupiona w sklepie jest lepszej jakości

      Usuń
  7. Powiem Ci szczerze, że u Ciebie dużo bardziej podobają mi się te ubrania niż na zdjęciach ze sklepu. Już mam kilka fajnych pomysłów, jakie buty ze strony https://butymodne.pl/ dobrałabym do tych stylizacji. Musicie przyznać, że buty mają tutaj w najlepszych cenach. Ja często robię zakupy, bo po prostu się opłaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) i serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga, typowo modowego, gdzie znajdziesz realne zdjęcia z różnych sklepów internetowych: https://freakonstyle.blogspot.com

      Usuń
  8. Świetny pomysł z tymi zdjęciami odzieży! Czy znacie może znasz sklep internetowy https://wbutiq.pl/ ? Butik ten sprzedaje odzież typu outlet. W jego ofercie są również aktualne kolekcje wielu marek, a to wszystko w stale obniżonych cenach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🥰 teraz o wiele więcej znajdziesz na moim typowo modowym blogu freakonstyle.blogspot.com - tam o wiele więcej sklepów i recenzji 😉

      Usuń
    2. Tego sklepu nie znam, ale widzę, że mają spory asortyment - jak coś zamówię to na pewno pojawi się recenzja 😉

      Usuń
  9. A może ktoś mi podpowie jak odzyskać pieniądze których mi nie oddała firma vubu od października? Na e-maile nikt nie odpisuje. Może jakiś inny kontakt? Przez taka sytuacje stanowczo nie polecam robić tam zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja ciągle zamawiam wyłącznie za pobraniem - raz popełniłam błąd i zapłaciłam z góry, po 2 miesiącach mailowej batalii i obiecywań a to wysyłki a to zwrotu na konto zażądałam zwrotu na saldo klienta. Zrobiłam nowe zamówienie, wybrałam pobranie i paczka została wysłana. Więc jeśli można to nazwać odzyskaniem pieniędzy to jedynie tak udało mi się to załatwić. I od tej pory nie płacę z góry

      Usuń
  10. Bardzo ładne rzeczy, ale nie wiem czy odważyłabym się zamówić w tym sklepie. Chyba, ze tak jak piszesz - jedynie za pobraniem. Bardzo podoba mi się ta butelkowozielona sukienka. Znalazłąm już nawet buty do niej na https://butymodne.pl/mokasyny-damskie-c147417.html. Jednak waham sie czy ją zamówić czy nie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zamówić, ale płatność za pobraniem :) większość ubrań z mojej szafy pochodzi z vubu i bardzo cenię sobie ich jakość. Oczywiście mówię o modelach przedstawionych przeze mnie na blogu, nie zamawiałam już z tej strony od ponad pół roku. Wiem, że dziewczyny narzekają obecnie na materiał. Z moich linków można śmiało kupować, są sprawdzone:) więcej znajdziesz na moim modowym blogu, gdzie podzieliłam ubrania na kategorie i można łatwiej znaleźć to co Cię interesuje, zapraszam: https://freakonstyle.blogspot.com/search/label/vubu

      Usuń