Tutaj będę dokładnie opisywać kupione na Aliexpress akcesoria i inne rzeczy mieszczące się poza kategoriami, które od jakiegoś czasu znajdziecie u mnie na stronie. Każdy produkt Wam podlinkuję żeby ułatwić odnalezienie przedmiotu. Będę robić aktualizację co jakiś czas żeby nie mnożyć postów i dzięki temu wszystko znajdziecie w jednym miejscu.


ZAPRASZAM NA GRUPĘ NA FACEBOOKU: https://www.facebook.com/groups/2918707311702262/



UWAGA:

Polecam zarejestrowanie się do programu TIPLI i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie



ZEGAREK Z METALOWYM PASKIEM
 
Cena: 8,41 zł

Zegarek służy mi już pół roku, nie ciemnieje - jest ciągle jak nowy. Świetny dodatek do wielu stylizacji - polecam 🖤

"FACE JEWELLRY", CZYLI BIŻUTERIA NA TWARZ+PERUKA

Link: blond peruka
Cena: regularna 76,43, teraz na przecenie 45,10 PLN

Nigdy nie farbowałam i nie farbuję włosów, bardzo lubię swój naturalny kolor. Gdy zobaczyłam tę perukę koniecznie chciałam sprawdzić jak by mi było w czymś całkiem kontrastowym - w blond kolorze:) peruka jest bardzo dobrze zrobiona, włosy są syntetyczne, proste, gęste - nic nie prześwituje przy głowie. Naprawdę polecam. Co do moich odczuć w wersji blond - o dziwo dobrze się w nim czuję, ale zostaję przy swoim kolorze zgodnie z moimi wewnętrznymi przekonaniami dotyczącymi dbania o włosy (farbowanie BARDZO niszczy). mężowi się blondynki nie podobają, więc jestem uratowana :)

Cena: 6,24PLN

Mam wzór A-10, najchętniej wzięłabym je wszystkie. Kryształki bardzo ładnie się mienią, wzięłam je do makijażu konkursowego. Polecam, do ludzi w tym nie wyjdę, ale jako uzupełnienie makijażu na bloga czy instagram jest super.


KOLCZYKI 

Biżuteria to chyba moja ulubiona kategoria zamówień na aliexpress, wkrótce dodam więcej ciekawych zdobyczy :) pod tym "podpunktem" będą aktualizacje biżuterii, którą udało mi się wyhaczyć na Ali

1) SZNURECZKI 


Cena: 5,27 PLN

Lubię intensywne kolory kolczyków i dodatków, bo reszta stylizacji może być stonowana, a i tak prezentuje się efektownie. Wybrałam mocną zieleń i chabrowy (najchętniej kupiłabym wszystkie😁). Kolczyki przychodzą zapakowane w rulon, więc nie ma obaw o odkształcenia sznureczków. Bałam się, że będą mega długie, ale założone na uszy są w sam raz.

2) KRYSZTAŁKI MULTICOLOR



Cena: 13,36PLN

To moje ulubione i najpiękniejsze kolczyki z Aliexpress - nie uczulają, mimo wielkości są lekkie, bardzo ładnie się mienią. Na aukcji ogromny wybór wzorów :)

3) KOLCZYKI OD ZHUWEI STORE


Link do 1:  kwadraty, z kwiatowym środkiem
Link do 2: z niebieskim środkiem
Cena: ok 15zł za parę

Ten sklep to moje ostatnie odkrycie, czekam jeszcze na kilka ciekawych dodatków, wkrótce Wam przedstawię:) Kolczyki pięknie wyglądają na uszach, nie uczulają. Czekałam na nie 17 dni.


OKULARY PRZECIWSŁONECZNE
Link: okulary przeciwsłoneczne
Cena: 16,23 PLN

W rzeczywistości o wiele większe niż na modelce na zdjęciu w aukcji, ale nie są złe. Wzięłam dwa kolory, panterkowe i czarne. Okulary są porządnie wykonane, mocny plastik. W opisie podana polaryzacja - jeśli to prawda, to za taką cenę (ja kupiłam na promocji - po 12 zł) naprawdę warto kupić.


CZÓŁENKA NA SŁUPKU
Cena: kupione na promocji za 71,07PLN

Buty są bardzo bardzo wygodne, ładnie wydłużają nogi dzięki noskom w szpic. Są zamszowe, miękkie i nie obcierają. Niestety zasugerowałam się komentarzami i wzięłam rozmiar większe niż noszę. Na pewno kupię ponownie inne kolory w swoim rozmiarze.


NERKA" NA ROWER/TORBA



Link: torba na rower
Cena: 11,05PLN

Wyhaczył ją mąż, zawsze, gdy wybieramy się na rower ładujemy po kieszeniach telefony, klucze, itd. Bardzo przydatny i funkcjonalny gadżet, dużo rzeczy pomieści. Łatwo się go montuje (zapinany do roweru na rzepy). Do wyboru na aukcji trzy kolory

Brak komentarzy: