Witajcie :)

Tutaj będę Wam dokładnie opisywać ubrania kupione na Aliexpress, wszystko Wam podlinkuję żeby ułatwić odnalezienie przedmiotu. Będę robić aktualizację co jakiś czas żeby nie mnożyć postów i dzięki temu wszystko znajdziecie w jednym miejscu.


ZAPRASZAM NA GRUPĘ NA FACEBOOKU: https://www.facebook.com/groups/2918707311702262/

UWAGA:

Polecam zarejestrowanie się do programu TIPLI i robienie zakupów na Aliexpress za jego pośrednictwem - dostaniecie nawet do 10% zwrotu za zakupy :) jeśli nie słyszeliście jeszcze o tym programie zapraszam tutaj: Kupujesz-zyskujesz, czyli parę słów o zakupach w Internecie

 

 Kochane czytelniczki,

 Od stycznia 2020 uruchamiam mojego typowo modowego bloga, na którym znajdą się bardziej szczegółowe opisy i zdjęcia ze sklepów internetowych. Zapraszam: https://freakonstyle.blogspot.com/

 

SPÓDNICA MIDI Z ROZCIĘCIEM NA NOGĘ 


  
Cena:  75zł
Najpierw kupiłam w wersji beżowej, zielonej też nie mogłam się oprzeć. Będzie idealna na święta i zimę, bardzo przyjemny i ciepły materiał.  Spódnica jest bardzo wysokiej jakości, chyba najlepszy ciuch z ali:) śmiało bierzcie swój rozmiar.



SUKIENKA MAXI SYRENA

Cena: kupiłam za 318 zł, teraz promocja

Chyba nie muszę mówić, że jest idealna na nadchodzącego sylwestra - czekałam na nią 18 dni spokojnie zdążycie zamówić. Mam rozmiar S jest bardzo elastyczna. Niestety jestem za niska i muszę przerobić :( krój syreny idealnie podkreśla figurę, a tren dodaje jej niepowtarzalności. Polecam wysokim dziewczynom - niższe muszą skrócić:)


 KORONKOWA BLUZKA  
  Link: koronkowa bluzka
Cena: 55zl, na promocji 11.11 będzie za nieco ponad 33 zł

Co tu dużo pisać- bluzka jest piękna do wszystkiego pasuje - idealnie komponuje się i ze zwykłymi jeansami jak i  z elegancką spódnicą.


MARYNARKA W PEPITKĘ
  


Cena: kupiłam za 185zł, teraz na promocji

Marynarka jest piękna ale niestety dla mnie za duża:( zasugerowałam się wymiarami i wzięłam M, na co dzień noszę S. Polecam brać swój rozmiar. Jest idealna na jesień i zimę, bardzo ciepła. Tą sprzedam - jeśli ktoś chętny zapraszam do kontaktu:)

BODY WĘŻOWY WZÓR 


Link: body wężowy wzór
Cena: 50,78 zł


Body identyczne jak w aukcji, świetny materiał - jest lekko ocieplane. Godne polecenia, zamówiłam jeszcze panterkę - jak dojdzie pokażę:). Mam rozmiar M.


 TWEEDOWY KOMPLET ŻAKIET + SPÓDNICA 

Link: tweedowy komplet
Cena: na promocji 11.11 będzie za 111,11 zł

Można kupić pojedynczo żakiet lub spódnicę. Komplet świetny na jesień, bardzo ciepły (no, może nie będzie Wam ekstremalnie ciepło w tej mini ale żakiet idealny na cieplejsze jesienne dni, nie trzeba zakładać kurtki ). Mam rozmiar S, wymiary zgodne z tabelą rozmiarów.

 

 SPODENKI WIĄZANE W PASIE

Cena: regularna 87,70, kupiłam na promocji za 45,67zł

Spodziewałam się całkiem innego materiału, a przyszły satynowe - takie niespodzianki to ja lubię:) Bardzo ładnie się prezentują, czekam jeszcze na kolor khaki, jak dojdą uzupełnię zdjęcia. Romiar będzie dobry od xs do małego xl (guma w pasie). Są bardzo lekkie, nogawki dość szerokie.



BLUZKA Z GIPIUROWĄ WSTAWKĄ

Link: bluzka z gipiurową wstawką
Cena: regularna 59,70PLN, ja kupiłam na przecenie za 37,70 zł

Bluzka jest uszyta z bawełny, żaden sztuczny poliester więc za taką cenę naprawdę spore zaskoczenie co do jakości bluzki. Kolor identyczny jak w aukcji. Bluzkę prałam już parę razy, nie mechaci się ani nie zmienia kształtu. Tak mi się spodobała, że zamówiłam kolejną - czekam jeszcze na białą i pokażę zdjęcia:)



SPÓDNICA BODYCON

Cena: 88,70PLN, kupiona na promocji 11.11 za 55,99zł (teraz też promocja, cena trochę wyższa)

Co tu dużo pisać - spódnica jest po prostu perfekcyjna - idealnie przylega do sylwetki, podkreślając figurę. Materiał gruby i gęsty, nic nie prześwituje. W swojej kolekcji nie mam jeszcze tylko czarnej i żółtej, zdjęcia pozostałych kolorów znajdziecie na facebookowej grupie, zatem w tym miejscu zapraszam do dołączenia. Wzięłam rozmiar L (talia 70, biodra 100) i jest idealna



CZARNA BLUZKA Z KORONKOWĄ GÓRĄ

Link: czarna bluzka z koronkową górą
Cena: kupiona na promocji za 36,76PLN

Kolejna czarno-koronkowa nowość w mojej szafie, bluzka jest z bawełny, ma bardzo przyjemny w dotyku materiał, jestem naprawdę mile zaskoczona. Koronka bardzo dobrze wykonana, nie ma się do czego przyczepić. Wymiary zgodne z podanymi na aukcji.


SUKIENKA BODYCON 


Link: https://bit.ly/2kd8cRD
Cena: regularna 260 PLN, często na promocji za 129 zł

Czekałam na nią 22 dni, było warto. Sukienka jest z grubego bandażowego materiału, piękne się dopasowuje. Sugerowałam się komentarzami i wzięłam rozmiar M, naciąga się i jest idealna.

CZARNA RAMONESKA TYPU BIKER

Cena: kupiłam na promocji za 169,88PLN

Jest doskonała, długo szukałam ramoneski idealnej, wbrew pozorom nie jest to takie łatwe - mierzyłam wiele w sklepach stacjonarnych, ale zawsze coś było nie tak. Udało mi się upolować ideał na stronie Aliexpress - świetny materiał, krój, idealna długość. No i te rękawy <3 Mam na sobie L i jak widać wcale nie jest duża - zgodna z wymiarami podanymi w sklepie.



KORONKOWA SUKIENKA NA BEŻOWEJ PODSZEWCE

Cena: 100,91PLN, kupiłam na promocji za 64,58PLN

Mam nadzieję, ze nie macie dość koronek na moim blogu, bo to nieodzowny element mojej garderoby:) Sukienkę kupiłam na promocji i powiem Wam szczerze, ze nie spodziewałam się aż tak dobrej jakości materiału. Bardzo ładnie przylega do ciała i podkreśla figurę. Zapinana z tyłu na zamek, więc nie trzeba się w nią wciskać:) Ze względu na biodra wzięłam rozmiar L i trafiłam, chociaż w moim odczuciu jest lekko za szeroka w talii, ale nawet tego nie widać. Sukienka się trochę uciąga.

BLUZKA Z GIPIUROWĄ GÓRĄ

Link: bluzka z gipiurową górą
Cena: 39,07 PLN

Bluzka śliczna, w butikach internetowych widziałam takie od 75 zł wzwyż. Materiał na dole niestety nie przylega do ciała, bluzka trochę rozszerza się ku dołowi - ja ją noszę chowając w spodnie z wysokim stanem lub w spódniczkę. Mam na sobie rozmiar S.

KOSZULA ZE ZŁOTYMI GUZIKAMI BIAŁA/WĘŻOWY WZÓR


Link: koszula ze złotymi guzikami
Cena: 29,38PLN + wysyłka 11,85PLN

Kolejna rzecz, która pojawiła się na początku sezonu wiosennego w butikach jako must have. Zachorowałam na nią przez te złote guziki, niby zwykła biała koszula, ale coś w niej jest. Cena w butikach od 119 zł, więc czy warto zaryzykować i kupić na Aliexpress - co prawda taniej, ale nie wiadomo jaka ta koszula przyjdzie? Już Wam odpowiadam - zamówiłam od razu białą i w wężowy wzór i warto. Mam rozmiar M - zgodnie z opiniami wzięłam rozmiar większy niż noszę i dobrze, bo rozchodziłyby mi się guziki w biuście. Bluzka jest z poliestru, ale nie jest bardzo mnąca, a na wężowej to już w ogóle tego nie widać. Mam jedną uwagę - kołnierz jest dość duży, różni się wielkością od standardowych. Biorąc pod uwagę przebitkę w cenie, jakość materiału i wykonanie - zdecydowanie polecam.



SZYFONOWY TOP Z KORONKĄ NA DEKOLCIE

Link: szyfonowy top z koronką na dekolcie
Cena: 16,83 PLN

Trochę różni się od zdjęcia na aukcji, w rzeczywistości dekolt jest płytszy - w sumie to nawet lepiej:) koronka taka byle jaka w dotyku, ale wygląda nie źle. Za tą cenę nie ma co narzekać :)


KORONKOWE BODY

Link: Body koronkowe
cena: 62,19 PLN

Wzięłam od razu dwa  kolory, na aukcji dostępny jeszcze róż - ten kolor kupiłam wcześniej w butiku na facebooku za 85 zł i jak zobaczyłam takie samo body na Ali to byłam zła, że aż tak przepłaciłam. Body identyczne jak na zdjęciu w aukcji, zapinane na zatrzask. W biuście usztywniane miseczki, więc nie ma potrzeby zakładania biustonosza. Sugerowałam się tabelą rozmiarów i trafiłam idealnie.


KOMPLET SPÓDNICA MIDI I CROP TOP

Cena: 119zł
Zdjęcie trochę nieaktualne, z choinką w tle :) materiał kompletu jest bardzo dobry, prążkowany, gruby i nieprześwitujący. Komplet nosiłam zimą jak widać na załączonym obrazku i nie zmarzłam :) Z rozmiarem trafiłam idealnie, sugerowałam się tabelą. Na aukcji dostępnych kilka kolorów, na pewno jeszcze się zdecyduję na zakup któregoś koloru


BLUZKA Z KORONKĄ PRZY DEKOLCIE

Link:klik
Cena: 47,20 PLN

Po otworzeniu paczki byłam zaskoczona tak dobrą jakością materiału i wyglądem bluzki, podejrzewam, że w internetowych butikach jej cena byłaby przynajmniej dwukrotnie wyższa. Materiał jest śliski, nie prześwituje. Koronka mocno przymocowana, żadne nitki nie odstają. Bardzo polecam.



ŻAKIET TALIOWANY, NA JEDEN GUZIK

Link: żakiet taliowany
Cena: 85,55 PLN

Mam trzy wersje kolorystyczne: czarną, białą i błękitną, wkrótce uzupełnię wpis o wszystkie kolory. Kupiłam rozmiar M, szczerze mówiąc strzelałam, na szczęście trafiłam idealnie - niestety tabela na aukcji nie ma nic wspólnego z rzeczywistością... Żakiet jest wykonany ze świetnego materiału, w ogóle nie trzeba go prasować. Bardzo ładnie podkreśla sylwetkę oraz linię ramion dzięki małym bufkom. Rękawy mają idealną długość, a zawsze mam z tym problem w doborze marynarki. Szczerze mówiąc żakiety z Aliexpress należą do moich ulubionych, przestałam zaopatrywać się w nie stacjonarnie. Polecam.


CZARNA BLUZKA W AŻUROWE WYCIĘCIA W KWIATKI

Cena: 119 zł

Będzie krótko - bluzka identyczna jak na zdjęciu w aukcji, pięknie się prezentuje - plecy całe w ażurowy wzór, polecam nosić bez biustonosza. Mam rozmiar M, odpowiada naszemu rozmiarowi S. Widzę, że teraz sprzedawca dołożył drogą wysyłkę - jak znajdę dobrą alternatywę do tej bluzki to uzupełnię wpis o link.

7 komentarzy:

  1. Super pomysł na recenzje:) też lubię kupować na Aliexpress, są to bardziej lub mniej trafione zakupy - właśnie zamówiłam koronkowe czarne body, czekam na więcej postów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko czasem kupując tam ciężko trafić z rozmiarem, a odsyłać rzecz to już problem ;) Żeby ciuch dobrze leżał warto wcześniej też odpowiednio dopasować bieliznę, dobrze sprawdzi się bielizna wyszczuplająca
    My, kobiety zawsze mamy jakieś kompleksy, więc na pewno to przydatna spawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli waham się nad rozmiarem lub kompletnie nie wiem co wybrać, to zawsze korzystam z opcji "wyślij wiadomość do sprzedającego" - mało kto z tego korzysta i potem czeka rozczarowanie:) więcej o trickach na trafne zakupy na Aliexpres tutaj: >>>https://be-uniqueone.blogspot.com/2019/03/czesc-powoli-rozbudowuje-swojego-bloga.html

      Usuń
  4. Jak dobrze, że ktoś to testuje. Mała korekta, na aliexpress nie ma aukcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń