W tym poście będą pojawiać się aktualizacje realnych zdjęć ze sklepu ROSEBOUTIQUE.PL. Jeśli chodzi o sklep z eleganckimi ubraniami i materiałami wysokiej jakości to należy on do moich ulubionych. 


 

 Kochane czytelniczki,

 Od stycznia 2020 uruchamiam mojego typowo modowego bloga, na którym znajdą się bardziej szczegółowe opisy i zdjęcia ze sklepów internetowych. Zapraszam: https://freakonstyle.blogspot.com/





BODY NA ZAKŁADKĘ SREBRNE
Kupione specjalnie na sylwestrową domówkę, ale sprawdza się idealnie w każdej eleganckiej stylizacji -  układa się idealnie, wykonane z bardzo przyjemnego materiału i przede wszystkim ten błysk <3 dekolt można "dozować" - nosić luźno (bardzo głęboki dekolt) lub bardziej go na siebie założyć. 



KOMBINEZON JESSICA - BUTELKOWA ZIELEŃ
Kombinezon ma przepiękny kolor, od razu się w nim zakochałam. Materiał trochę mnący, ale bardzo ładnie się układa zatem wybaczam:) Moja mama ma wersję bordową, przy okazji kolejnej aktualizacji uzupełnię wpis o tę wersję kolorystyczną.



BODY ESTER ECRU
Kocham koronki, koronkowych ubrań w szafie mam mnóstwo. Przyznaję, że to body należy do moich ulubionych - spójrzcie tylko na ten haft przy dekolcie, o rękawach już nie wspomnę :) Lubię je zestawiać z różnymi krojami i kolorami spódnic, zawsze prezentuje się niezwykle szykownie. Nie wiem dlaczego w nazwie mylące stwierdzenie, że body jest w kolorze ecru - jest śnieżnobiałe.



SUKIENKA NA ZAKŁADKĘ Z FALBANĄ I PASKIEM BŁYSZCZĄCA - CZARNA ZE ZŁOTYM
Tak lubię błyszczeć, to nie koniec brokatowych rzeczy z Roseboutique :) sukienka mieni się pięknie, materiał jest jednak cieńszy w porównaniu do srebrnych, które zobaczycie poniżej, przez co sukienka sprawia wrażenie szlafroczka niestety. Jest też króciótka, mam 167 cm wzrostu i swobodnie się nie można zginać, trzeba się pilnować :)


SUKIENKA NA ZAKŁADKĘ SREBRNA/
FIOLETOWY BŁYSZCZĄCY
Chociaż podobne w kroju do poprzedniej, to jednak kilka szczegółów przemawia na korzyść tego modelu. Po pierwsze materiał jest o wiele lepszy, gęstszy, dzięki czemu sukienki ładnie leżą. Po drugie są trochę dłuższe i już można się swobodniej poruszać. I po trzecie - zapięcie na guziki przy rękawach - niby mała rzecz, a sukienka prezentuje się lepiej, tworząc ładne bufki. Rozmiary S, wszystko zgodnie z wymiarami na stronie


SUKIENKA BŁYSZCZĄCA MIMOSA - GRAFITOWA
Kolejna świecąca w kolekcji :) zdjęcie będzie do poprawy, niewyraźnie wyszło - mam nadzieję że coś widać tego błysku. Chciałam prostą sukienkę na zimowe wieczory, więc mam. Idealna na świąteczny Bożonarodzeniowy okres, jakoś mi się kojarzy ze świętami:) Bardzo ładnie się układa, chociaż sporo materiału schowałam upychając pod gumkę, bo na mnie jest trochę za szeroka w pasie.


BLUZKA ALIANA BORDOWA
Też tak macie, że przy szafie pełnej ciuchów i tak nie ma się w co ubrać? :) ja tak mam, ale mam też kilka ulubionych rzeczy, po które zawsze sięgnę w takiej krytycznej sytuacji - i właśnie do tych awaryjnych ubrań należy ta bluzka. Prosta, klasyczna, ale z grubego, prążkowanego materiału (na chłodne dni) i z bufkami na ramionach. Nie pamiętam czy miała rozmiar uniwersalny czy rozmiarówkę, natomiast mocno się uciąga.


BLUZKA KORONKOWA MERRY - BRUDNY RÓŻ
Tutaj również wrzucam recenzję, ale zdjęcie będzie do poprawy - bluzka ma piękny odcień zgaszonego różu, ale bardzo ciężko go wychwycić na zdjęciach, muszę spróbować w świetle dziennym. Koronkowa, niby prosta, ale dzięki broszce z "cyrkoniami" nabiera szyku. Mam rozmiar S, wszystko zgodne z wymiarami.

EDIT: Obiecałam aktualizację, wrzucam nawet dwa zdjęcia bluzeczki - piękna, prawda? :)



BODY NA ZAKŁADKĘ CZARNE
Czarne body, uniwersalne do każdej stylizacji. Niby klasyczne, ale nie "nudne", na rękawach oraz plecach tkanina mgiełka - prześwituje. Myślę, że to must have w każdej szafie, świetnie pasuje zarówno do spodni jak i spódnic.


BODY HOLIDAY BIAŁE
Kolejna biało-koronkowa miłość <3 body w całości koronkowe, wpuszczone srebrne nitki - cudownie mieni się w słońcu. Jest to półgolf, ale body jest przewiewne i lekkie, więc spokojnie można je nosić latem - nie będzie Wam gorąco.

Brak komentarzy: