Dziś post lekki, przyjemny i bardzo kolorowy - przedstawię Wam błyszczyki marki Revers z serii 'Just Gold'. W okresie jesienno zimowym nasze usta są przesuszone i często zdarza się że pękają i pieką. Niewłaściwa pielęgnacja sprawia, że choćbyśmy pomalowały je najdroższą pomadką na świecie, to i tak nie będą prezentowały się dobrze, ponieważ potrzebują odpowiedniego nawilżenia. Rezygnuję w tym czasie z matowych pomadek na rzecz błyszczyków nawilżających. Dzięki temu usta nie tylko są ładnie podkreślone, ale również unikniemy nieprzyjemnego wyschnięcia skóry ust. Moimi aktualnymi ulubieńcami są błyszczyki od Revers - wybrałam dla siebie 5 kolorów:
Od lewej:
1. 1M - neonowa czerwień, formuła tworzy na ustach efekt tafli
2. 1P - najbardziej transparentny, przewaga drobinek - lekko różowy kolor
3. 2P -lekko brzoskwiniowy, pozbawiony drobinek brokatu
4. 2M - nazwałam go kolorem lalki barbie, intensywny róż pozbawiony drobinek brokatu
5. 4P - koralowy, nieco mniej neonowy niż 1M


Nie znałam wcześniej marki Revers, szczerze mówiąc skusiły mnie kolory i bardzo eleganckie opakowanie. Błyszczyki mają gęstą formułę, dają pełne krycie już po pierwszej aplikacji - ma wrażenie, że powiększają usta. Nie wysuszają ust, ich gęsta konsystencję latem nawilża a zimą sprzyja ochronie przed wiatrem i mrozem. Po zmyciu usta są nawilżone, nie ma mowy o suchych skórkach. Maluję się przed wyjściem do pracy i poprawki robię dopiero po jedzeniu drugiego śniadania - ok.12:00/13:00 - są niesamowicie trwałe. Osobiście nie znajduję w nich żadnych minusów. Za 12 ml produktu zapłacicie 8zł.

2 komentarze:

  1. Nie miałam okazji używać kosmetyków marki Revers, ale od dłuższego czasu kusi mnie och kolorówka. Z przyjemnością spróbuję tych cudnych kolorowych błyszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są godne polecenia, a marka trochę zapomniana - świetnie powiększają usta :)

      Usuń