Dawno nie było recenzji kosmetycznej, a ta jest dla mnie szczególnie ważna, bo mogę się Wam pochwalić niesamowitymi efektami po zaledwie 5 tygodniach stosowania. Obecnie mierzę się z nasilonym wypadaniem włosów, które wiąże się z karmieniem piersią. Wiem, że zdecydowana większość - jeśli nie wszystkie karmiące mamy - borykają się z tym problemem, dlatego też zachęcam do lektury mojego wpisu. Omawiane przeze mnie wcierki i szampon kupicie w sklepie Fryzomania.pl. Jeśli chodzi o zaopatrywanie się w produkty do włosów jest to sklep naprawdę godny polecenia, bo możecie tam znaleźć dosłownie wszystko, co tyczy się ich pielęgnacji. 

Dzisiaj skupimy się na produktach przeciw wypadaniu. Mój wybór padł na dwie wcierki Banfi: pierwsza z wyciągiem pokrzywy i druga z wyciągiem z łopianu oraz na szampon przeciw wypadaniu włosów Revlon ProYou Anti-Hair Loss. Jak stosowałam i jakie efekty udało się uzyskać? Odpowiedź znajdziecie poniżej:


#Herbaria Banfi Hajszesz Csalan Wcierka do skóry głowy z wyciągiem z pokrzywy

OD PRODUCENTA:

Zmagasz się z nadmiernym wypadaniem włosów? Chciałabyś zagęścić fryzurę i przyspieszyć porost kosmyków? Twoje włosy nadmiernie się przetłuszczają? Próbowałaś już różnych sposobów i nic nie pomogło? Nie załamuj się! Mamy dla Ciebie kosmetyk zawierające naturalne ekstrakty o potwierdzonej skuteczności. Wypróbuj nową wersje legendarnej wcierki do skóry głowy Banfi Hajszesz Csalan z wyciągiem z pokrzywy 250ml od Harbarii!

Koniec problemów z wypadaniem włosów
Wcierki Banfi pojawiły się na naszym rynku zaledwie kilka lat temu, a już zyskały status legendarnych za sprawą swojej skuteczności w walce z problemami nadmiernego wypadania czy zbyt wolnego porostu włosów. Banfi Hajszesz Csalan z wyciągiem z pokrzywy to nowa odsłona legendarnego specyfiku, w składzie którego największy akcent postawiono na wyciąg z ziela pokrzywy, znanego ze swoich właściwości wzmacniających włosy i przeciwdziałających wypadaniu. Ekstrakty zawarte we wcierce Banfi pobudzają cebulki włosów do wzrostu wzmacniając je i zapewniając szybszy porost (przestrzegamy przed dużą ilością "baby hair"!), zawarte w recepturze zioła normalizują też pracę gruczołów łojowych i skóry głowy, przedłużając jej świeżość i zapobiegając nadmiernemu przetłuszczaniu się włosów. Dzięki dodatkowej obecności krzemionki, włosy stają się jeszcze mocniejsze i lepiej odżywione - od samych cebulek! Wcierka posiada przyjemny, ziołowy zapach, nieco mniej intensywny niż w wersji tradycyjnej. Pierwsze efekty widoczne są niemalże od razu!

Rezultaty stosowania wcierki Banfi Hajszesz z wyciągiem z pokrzywy.:
  • wzmocnienie włosów i zapobieganie ich wypadaniu,
  • pobudzenie włosów do szybkiego porostu
  • Zniwelowanie problemu przetłuszczania się włosów
  • Zagęszczenie i wzmocnienie włosów
  • Uniesienie włosów u nasady
Sposób użycia:
Niewielką ilość wcierki (około 5ml) wetrzyj w skórę głowy (najłatwiej zrobić to przy pomocy aptecznej strzykawki bez igły). Przez 2-3 minuty delikatnie masuj skalp. Pozostaw na co najmniej 30 min (potem możesz umyć głowę). Jeżeli Twoja skóra głowy dobrze toleruje wcierki na bazie alkoholu, możesz stosować ją na noc lub nawet 2-3 razy dziennie. W celu uzyskania maksymalnych efektów stosuj codziennie przez minimum miesiąc. Po miesiącu zaleca się około 5-7 dni przerwy między kolejną kuracją.
Pojemność: 250ml


MOJA OPINIA: 

Wcierka skusiła mnie przede wszystkim tym, że jest na bazie wyciągu z pokrzywy - każda włosomaniaczka wie, że nie ma nic lepszego na wzmocnienie włosów. Ja sobie obrałam pewien plan na stosowanie wcierek Banfii, mianowicie jedna z nich miała lądować całodniowo na głowie przed myciem, a druga po myciu już na niej zostać bez spłukiwania. Nie do końca do gustu przypadł mi zapach pokrzywowej wcierki - nie jest jakiś bardzo drażniący, ale nie chodziłabym z tym zapachem do następnego mycia. Na nią więc przypadało działanie przed myciem włosów. Aplikowałam ją na skórę głowy i widocznym na zdjęciu sylikonowym grzebykiem (do kupienia tutaj: >>KLIK<<) dokładnie wmasowywałam w skalp. Nie do końca lubię się z opakowaniami wcierek Banfii - musicie je do czegoś przelać, bo opakowania mają za duży otwór, przez co duża część kosmetyku może się zmarnować. Ja aplikowałam ją pipetą, a o najlepszych sposobach na aplikację wcierek możecie poczytać tutaj: >>O wcierkach ciąg dalszy, czyli najlepsze sposoby aplikacji<<. Wcierkę w dniu mycia włosów aplikowałam rano i dałam jej czas na działanie aż do wieczora. Za co ją pokochałam oprócz tego, że pomogła mi w hamowaniu wypadania włosów? Niesamowicie odbija włosy od nasady i nie ma mowy o przyklapie!


#Herbaria Banfi Hajszesz Bojtorjan Wcierka do skóry głowy z wyciągiem z łopaniu

OD PRODUCENTA:

Borykasz się z problemem wypadania włosów? Trapi Cię łupież, swędzenie, nadmierne przetłuszczanie się skóry głowy? Twoje kosmyki są osłabione i sprawiają wrażenie, jakby potrzebowały wzmocnienia od samych cebulek! Mamy na to rozwiązanie, oparte na tradycyjnych recepturach i sile natury! Wypróbuj nową wcierkę do skóry głowy z wyciągiem z łopianu Herbaria Banfi Hajszesz Bojtorjan o pojemności 250 ml i zażegnaj swój problem!
Hamulec dla wypadających włosów

Wcierka Banfi Hajszesz z wyciągiem z łopianu to nowa odmiana kultowej wcierki z Węgier, której receptura została opracowana tak by odżywiała, wzmacniała włosy, działała przeciwłupieżowo, hamowała wypadanie i stymulowała wzrost kosmyków. Wersja słynnej, znanej już od ćwierć wieku wcierki została wzbogacona o wysoką dawkę wyciągu z łopianu, znanego ze swoich zbawiennych właściwości poprawiające kondycję skóry głowy, jej regenerację i wzmocnienie dla cebulek włosów. Łopian to zioło niezwykle bogate w cenne witaminy B, E, potas, fosfor, żelazo oraz inne składniki mineralne. Zwiększają one przepływ krwi do komórek skóry, co skutkuje ich dogłębniejszym odżywieniem.

Łopianowa wcierka Banfi Hajszesz znana jest ze swoje skuteczności. Pierwsze efekty zauważalne są już po 4 tygodniach stosowania (wzmocnienie, mniejsze wypadanie), a wiele osób po 3 miesiącach stosowania zauważa prawdziwy wysyp nowych włosów - tzw. baby hair. Wcierka Banfi ma postać roślinnego toniku o delikatnym, ziołowym zapachu (nie utrzymuje się on jednak we włosach), jej formuła nie obciąża włosów, a wręcz pozwala im zachować świeżość na dłużej. Jest odpowiednia dla każdego rodzaju włosów.

Działanie łopianowej wcierki Banfi Hajszesz:
  • wspomaga walkę z łupieżem
  • pobudza wzrost obecnych i nowych włosów
  • wspomaga powstawanie tzw. baby hair
  • wzmacnia i odżywia cebulki włosów
  • zapobiega wypadaniu włosów
  • poprawia kondycję skóry

Sposób użycia: 
Wcierkę stosować minimum raz w tygodniu (zaleca się 2-3 razy w tygodniu). Włosy umyć szamponem, następnie wcierkę równomiernie rozprowadzić na wilgotną skórę głowy i powoli wcierać. Po 20-40 minutach głowę powinno się spłukać wodą i ponownie umyć szamponem. Alternatywnym sposobem jest stosowanie wcierki na już umyte włosy, bez spłukiwania, jednak nie jest to zalecane przy włosach suchych, przy wrażliwej skórze głowy oraz osobom nieprzepadającym za zapachem produktu. Wystarczy wtedy odrobinę produktu (ok. 5 ml) nałożyć na skórę głowy przy prawie już suchych włosach.

Pojemność: 250ml

Skład INCI: Aqua, Alcohol, Arctium Lappa Root Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Citral.


MOJA OPINIA:

W przeciwieństwie do poprzedniczki wersja łopianowa ma znacznie przyjemniejszy i nieco łagodniejszy zapach, dlatego to ona lądowała na mojej głowie po myciu włosów. Aplikowałam ją na suchą skórę głowy, wmasowywałam wspomnianym wcześniej sylikonowym masażerem. Czynność tą powtarzam co wieczór. Wcierka z łopianu nie odbija aż tak włosów od nasady jak pokrzywowa, ale znacznie przedłuża świeżość fryzury. Skóra głowy jest ukojona. Używam jej znacznie częściej niż pokrzywowej, więc to jej przypisuję niesamowity wysyp babyhair. Mam wrażenie, że włosy rosną znacznie szybciej, przyrost po miesiącu stosowania to aż 2,5cm:)


#Revlon ProYou Anti-Hair Loss szampon przeciw wypadaniu włosów

OD PRODUCENTA:

Jeśli martwisz się wyglądem swoich włosów, bowiem mają one tendencję do wypadania i z dnia na dzień jest ich coraz mniej? To już się nie musisz tym przejmować, bowiem rewelacyjny szampon Revlon Professional ProYou Anti-Hair Loss, powstał po to byś mogła się skutecznie uporać ze swoim problemem wypadających włosów.
Powiedz stop wypadającym włosom z szamponem Anti-Hair Loss

Jego specjalna formuła została stworzona specjalnie na potrzeby wypadających włosów. Dzięki niemu żywotność włosów zostanie przedłużona , a rdzeń niesamowicie wzmocniony. Zawarty ekstrakt z rozmarynu skutecznie pobudza rozwój komórek a ekstrakt z chmielu zatrzymuje wypadanie włosów. W rezultacie Twoje włosy będą miały zapewnioną maksymalną pielęgnacje oraz maksymalne odbudowanie.

Sposób użycia:
Szampon nanieś na mokre włosy, wmasuj i spień. Następnie dokładnie spłucz.

Pojemność: 350ml


MOJA OPINIA: 

Zaskoczył mnie kolor szamponu - jest intensywnie pomarańczowy :) konsystencja płynna, świetnie się pieni, dzięki czemu szampon jest bardzo wydajny. Stosowałam go raz w tygodniu, w pozostałe dni myję włosy mydełkiem z amlą. Nie jestem w stanie przypisać mu skuteczności w walce z wypadaniem włosów - na pewno włosy lepiej się po nim układają, są bardzo podatne na stylizację. Mi się podoba to, co robi na ich długości - włosy są po ich umyciu w świetnej kondycji, nie ma problemu z rozczesywaniem i niesamowicie się błyszczą. Za taką cenę na pewno warto wypróbować.


Efekt po tygodniu

Efekt po 5 tygodniach 

Podsumowując moją miesięczną walkę z wypadaniem włosów - kosmetyki bardzo mi pomogły, aby zostawało ich mniej na szczotce. Najbardziej zadowolona jestem z wysypu babyhair, co zauważam nie tylko ja, ale i moja rodzina i znajomi. Będę stosować je dalej, bo wystarczą mi na kolejny miesiąc, więc na pewno zrobię za jakiś czas aktualizację. A Wy jaki macie sposób na wypadanie włosów w czasie karmienia piersią? Koniecznie dajcie znać w komentarzu:*





Brak komentarzy: